Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ متخصصان می‌گویند: زیرسویه BA.2 از نوع اصلی سویه امیکرون که در ژاپن و سراسر جهان شیوع پیدا کرده، مسری تر است.

مسئولان همچنین روز گذشته (پنج‌شنبه) گزارش دادند که تاکنون با تجزیه و تحلیل ژنتیکی، ابتلای هفت نفر به BA.2 را در توکیو تایید کرده اند.

آنها می گویند که دو نفر از آنها اخیرا به خارج از کشور مسافرت نکرده و با افرادی که به خارج سفر کرده اند نیز در تماس نبوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو این افراد در ماه ژانویه به این زیرسویه مبتلا شده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی - ژاپن، مسئولان می گویند: این نشان می دهد که احتمالا اولین موارد انتقال BA.2 با منشأ نامعلوم در توکیو روی داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ژاپن توکیو ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون زیرسویه‌ BA.۲ اخبار مرتبط ژاپن بالاترین تلفات روزانه کرونا را ثبت کرد بحران ابتلای روزانه به کرونا در ژاپن شایعاتی درباره واکسن‌ های کرونا! روشی برای جلوگیری از ابتلا به کرونای طولانی‌ مدت بیش از ۴۱۶ میلیون نفر مبتلا به کرونا در جهان برکت واکسن ویژه اومیکرون تولید کرد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها امروز آخرین مهلت مجدد نام نویسی در آزمون ارشد ۱۴۰۱ آغاز نام نویسی سفرهای نوروزی عتبات از امروز حداکثر هزینه خرید اجاق گاز صفحه ای چند + جدول قیمت برای پیشگیری از ابتلا به سرطان چکار کنیم! قاچاق قطعات خودرو باعث گرانی شد! قیمت دلار ۳۰ بهمن ماه۱۴۰۰ صیادمنش، محمد صلاح نامیده شد شناسایی اولین مورد زیرسویه اومیکرون در ژاپن سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / ثبت تقاضای ۸۵میلیارد تومانی برای بانکی ها ترقی: توپ در زمین آمریکاست اولیانوف: به پایان موفقیت آمیز مذاکرات نزدیک‌ هستیم آزمون وکالت مرکز وکلا اوایل سال آینده برگزار می شود زنان بالای ۴۰ سال بخوانند! پیشگیری از کرونا با یک فناوری هوشمند چراغپور: اسکوچیچ فقط نژادش خارجی است! تامین زمین مسکن حمایتی به مشکل خورد توزیع اینترنتی میوه از ۲۰ اسفند آغاز می شود ماده اولیه داروهای ناباروری برای اولین بار تولید شد افت ۴۱۲واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات تولید محصولات فولادی از مرز ٢٩ میلیون تن گذشت شروع دوباره پروژه های اشتباهی تهران با زمامداری زاکانی تالارهای پذیرایی بسته نخواهند شد افزایش ۴۸ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک اقتصاد نوین شایعاتی درباره واکسن‌ های کرونا! اولین کامیون برقی به بازار آلمان می آید اروپایی ها ٢٩ درصد بیشتر از قبل کالای ایرانی خریدند چرا عرضه واکسن‌ کرونا به کشورهای فقیر مشکل ساز شد؟ نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش یافت برنامه ریزی برای توسعه خدمات غیرحضوری توسط بانک دی برای کودکان زیر ۲ سال ماسک توصیه نمی شود چهار ایراد راهبردی تغییرات لایحه بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس اعلام نتیجه قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو + لینک انسداد کلیه چه علایمی دارد؟ واکسن آسترازنکا بر زنان اثر بخش تر است یا مردان! کدام کارتخوان ها از فردا غیرفعال می شوند؟ توزیع کمک های معیشتی بیمه آسیا در مناطق سیل زده جنوب استان فارس نکات امنیتی که باید در تلگرام رعایت کنید علت کاهش مبتلایان روزانه کرونا افتتاح مدرسه شهدای بانک صادرات ایران در روستای چهچهه شهرستان کلات ۱۰۰ مورد فوت کودک و نوزاد مبتلا به کرونا زمان پخش فصل سوم عصر جدید مشخص شد آغاز حمایت بانک سپه از جهش تولید مسکن چگونه با فقر مبارزه کنیم؟ رتبه نامطلوب ایران در سیاست های رگولاتوری فضای مجازی پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات وین بدست آمد یک مقام اروپایى: انتظار توافق در یک یا دو هفته آینده را دارم ارزان ترین‌ تلویزیون بازار چند؟ (جدول) رؤسای هیات های اروپایی وین را ترک می کنند اروپا به دفاع از خود بر می خیزد؟ رونمایی بلینکن از جزییات حمله روسیه در شورای امنیت بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ژاپن توکیو ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون زیرسویه BA ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!