Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:52:47 GMT

عکس جنجالی پسر قذافی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۵۵۷

عکس جنجالی پسر قذافی

به گزارش جماران به نقل  از روسیا الیوم، عکس جدیدی از «سیف الاسلام» قذافی پسر «معمر قذافی» رهبر سابق لیبی جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

در این عکس سیف الاسلام در  صحرا زانو زده و در حال نماز خواندن است. این عکس به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و جنجال زیادی به پا کرد.

سیف الاسلام پس از گذشت ده سال از قتل معمر قذافی، پدرش، به دست معترضان در سال 2011 به صحنه سیاسی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اواخر ژانویه گذشته کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری لیبی را اعلام کرد و طرحی را برای حل «بن بست سیاسی در کشور» ارائه کرد که شامل تأخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اجرای انتحابات پارلمانی می شود.

سیف الاسلام از زمان ارائه مدارک خود برای انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر گذشته در شهر «سبها» ناپدید شد.

کاندیداتوری سیف الاسلام قذافی برای انتخابات ریاست جمهوری لیبی جنجال زیادی به پا کرد و باعث شد که کمیسیون برگزاری انتخابات ریاست جمهوری لیبی وی را رد صلاحیت کند اما دادگاه سبها اسم او را در فهرست نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری لیبی درج کرد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سیف الاسلام قذافی تحولات لیبی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری لیبی سیف الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود