Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@03:23:53 GMT

هدیه نوروز برای کارمندان با قیمت مناسب و ارسال فوری

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۷۳۲

عید نوروز سراسر زیبایی بوده و همه رسوم مربوط به آن جذاب و دوست‌داشتنی هستند. یکی از بهترین رسم‌های عید نوروز، هدیه دادن به یکدیگر و عیدی دادن و عیدی گرفتن است.

بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها نیز از چنین رسمی استقبال کرده و در آستانه بهار و عید نوروز به کارمندان خود هدیه می‌دهند. هدیه نوروز برای کارمندان به نوعی قدردانی از زحمت‌های یکساله آن‌ها بوده و باعث تقویت حس وفاداری به سازمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین هدیه نوروز برای کارمندان با قیمت مناسب و ارسال فوری آشنا شوید.

روش‌های انتخاب هدیه تبلیغاتی نوروزی؛ نحوه انتخاب پک هدیه نوروزی

بعضی از سازمان‌ها در آستانه سال نو به کارمندان وجه نقد یا کارت هدیه تقدیم می‌کنند. اما بسیاری از کارفرماها ترجیح می‌دهند هدیه نوروز برای کارمندان در نظر بگیرند. در چنین مواقعی مدیران باید با در نظر گرفتن ویژگی‌ها، نیازها و علایق کارمندان برای تهیه هدیه اقدام کنند. چرا که هدیه سازمانی نوروزی باید به طور مداوم مورد استفاده مخاطب قرار بگیرد.

کارفرمایان برای انتخاب هدیه و خرید گیفت تبلیغاتی باید با اعضای تیم خود مشورت کنند و ایده‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. در نهایت با در نظر گرفتن میزان بودجه و نیاز کارمندان یک پک هدیه نوروزی مناسب انتخاب کنند.

بهترین زمان تهیه هدیه‌های نوروزی برای کارمندان

هیچ اداره و سازمانی از شلوغی روزهای پایانی سال در امان نیست. پس خرید هدیه نوروز برای کارمندان را به روزهای آخر سال ننداخته و خیلی زودتر از این‌ها برای خرید هدیه اقدام کنید.

هدایایی مثل فلش مموری تبلیغاتی یا انواع سررسید می‌توانند هدیه‌ای متفاوت و جذاب برای کارمندان باشد. پس قبل از فرارسیدن اسفندماه برای هدیه نوروز برای کارمندان تصمیمی قطعی گرفته و در کوتاه‌ترین زمان برای سفارش آن‌ها اقدام کنید.

7 ایده جذاب و خاص هدیه نوروز برای کارمندان

انتخاب یک پک هدیه نوروزی مناسب و کاربردی برای کارمندان بسیار جذاب بوده در آستانه سال نو به آن‌ها انگیزه و روحیه‌ای مضاعف می‌بخشد. مدیران و کارفرمایان لیست متنوعی از انتخاب هدایای سازمانی نوروزی خواهند داشت. در ادامه تعدادی از بهترین و مناسب‌ترین انواع هدیه سازمانی نوروزی را معرفی می‌کنیم.

ست سررسید تبلیغاتی؛ هدیه نوروزی کلاسیک و پرطرفدار برای کارمندان

کمتر کسی است که به مناسبت نوروز تا به امروز، سررسید تبلیغاتی دریافت نکرده باشد. بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها برای ماندن در ذهن کارمند و مشتری، در روزهای پایانی سال به آن‌ها سررسید هدیه می‌کنند.

سررسیدها با توجه به بودجه سازمان‌ها اندازه‌ها و انواع مختلفی دارند. بعضی از اداره‌ها ست سررسید تبلیغاتی شامل خودکار، کیف پول، جاسوییچی و جاکارتی به کارمندان تقدیم می‌کنند. همه وسایل موجود در یک ست سررسید قابل استفاده روزانه و کاربردی هستند. شرکت‌ها نام، مشخصات، آدرس، شماره تماس و اطلاعات خود را روی سررسید و داخل آن چاپ می‌کنند و از این طریق در ذهن کارمند ماندگار می‌شوند.

ساعت تبلیغاتی؛ یک هدیه نوروزی ماندگار و همیشگی

ساعت‌ها از وسایل ضروری بخش‌های مختلف خانه و اتاق کار هستند. پس یک ساعت زیبا با طراجی جذاب هدیه‌ای ماندگار برای کارمندان خواهد بود. ساعت‌ها در انواع رومیزی و دیواری موجود هستند و می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای هدیه نوروز کارمندان باشند. ساعت همیشه طرفداران خاص خود را دارد و هیچ‌گاه بدون استفاده نخواهد ماند.

اسپیکر تبلیغاتی؛ هدیه تبلیغاتی عید نوروز جدید و کاربردی

وسایلی مثل سررسید و ساعت از سال‌ها پیش به‌عنوان عیدی به کارمندان اهدا می‌شده است. اما قرار نیست هدیه‌ها همیشه تکراری و کلاسیک باقی بمانند. وسایلی مثل اسپیکر تبلیغاتی این روزها بسیار کاربردی هستند و خیلی‌ از افراد برای گوش دادن موسیقی و پادکست از آن‌ها استفاده می‌کنند. این اسپیکرها سبک و قابل‌حمل هستند و همه این عوامل باعث می‌شود در ردیف هدیه‌های سازمانی کاربردی و جذاب قرار بگیرند.

ست مدیریتی؛ هدیه نوروز برای کارمندان رده بالا و مدیران

ست‌های مدیریتی در گروه هدیه‌های نوروزی گران‌قیمت قرار می‌گیرند. یک پک هدیه نوروزی مدیریتی شامل سررسید، کیف پول، قلم نفیس است. ست‌های مدیریتی الکترونیکی هم وسایلی مثل فلش مموری، پاوربانک و دستبند هوشمند را شامل می‌شوند. این ست‌ها بیشتر از همه به‌عنوان هدیه نوروزی برای کارمندان ارشد و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها سفارش داده می‌شوند.

کیف‌های تبلیغاتی؛ هدیه نوروزی پرکاربرد و جذاب

کیف از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز هر کارمند است. کیف دستی، کیف پول یا کیف لپ‌تاپ همگی کاربردی هستند و مورد استفاده روزانه کارمندان قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توانید انواع کیف را به‌عنوان هدیه نوروز برای کارمندان سفارش دهید و نام شرکت یا برند را هم روی آن حک کنید.

جعبه پذیرایی؛ هدیه نوروزی لوکس و کاربردی

جعبه‌های پذیرایی روی میزهای اداره‌ها و خانه‌ها قرار می‌گیرند و جلوه خاصی به محیط می‌دهند. به‌علاوه کاملا قابل استفاده هستند و برای پذیرایی از مهمانان به کار می‌روند.

جعبه‌های پذیرایی در انواع مختلف چوبی، شیشه‌ای و ام‌دی‌اف تولید می‌شوند. شما می‌توانید با سفارش جعبه پذیرایی، داخل آن‌ها را با انواع خوراکی پر کنید و یک پک هدیه نوروزی جذاب و پرطرفدار بسازید. چنین هدیه‌ای تا ابد در ذهن کارمندان شما ماندگار خواهد شد.

انواع خودکار نفیس؛ هدیه سازمانی مناسب و زیبا برای کارمندان

بسیاری از کارمندان همیشه یک خودکار یا قلم همراه خود دارند و به‌طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. پس اگر دنبال هدیه‌ای پرکاربرد و خاص برای کارمندان هستید، می‌توانید به سفارش قلم نفیس به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها فکر کنید.

قلم‌های نفیس در طرح‌ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به بودجه سازمان یا اداره، قلم مورد نظر را پیدا کنید و سفارش دهید.

کارفرمایان می‌توانند با توجه به نیازهای کارمندان و بودجه شرکت یکی از محصولات معرفی شده را خریداری و به‌عنوان هدیه نوروزی به کارمندان خود تقدیم کنند.

سفارش و تهیه بهترین هدیه نوروز برای کارمندان از توکاگیفت

روزهای پایانی اسفندماه شلوغ و پر از تحرک هستند. همه دنبال تمام کردن کارهای نیمه‌کاره هستند و وقت کافی برای کارهایی مثل خرید هدیه نوروز برای کارمندان وجود ندارد. پس اگر برای معرفی کسب‌وکار خود یا برای خرید هدیه نوروزی برای کارمندان دنبال محصولاتی مناسب و باکیفیت هستید، باید کار را به گروهی حرفه‌ای و معتبر بسپارید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم سفارش و آماده کردن هدیه تبلیغاتی عید نوروز را با خیال راحت به گروه حرفه‌ای توکاگیفت بسپارید. توکاگیفت در مورد انتخاب محصول به شما مشاوره می‌دهد، محصولات را با سرعت بالا تولید می‌کند و در کمترین زمان به دست شما می‌رساند. برای آشنایی با محصولات توکاگیفت به سایت tokagift.com رفته و از طریق شماره‌های 02188395093 و 02188395072 با مشاورین توکاگیفت در ارتباط باشید.

منبع: الف

کلیدواژه: خرید هدیه سازمان ها عید نوروز هدیه ها هدیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • گره اندر گره
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود