Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:37:52 GMT

۶۰۰ تن شکر سهمیه‌ای در استان همدان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۷۷۰

۶۰۰ تن شکر سهمیه‌ای در استان همدان توزیع می‌شود

گروه استان‌ها- معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن شکر سهمیه‌ای برای بخش خانوار، صنف و صنعت استان اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین فضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 600 تن شکر سهمیه‌ای داشتیم که 300 تن مربوط به بخش خانوار بوده که حواله آن صادر شده و در حال بسته بندی آماده توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 300 تن هم مربوط به صنف و صنعت است که 70 تن آن توزیع شده و تا بیست و پنجم اسفند ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان درباره اقدامات انجام شده در مورد تامین و توزیع  اقلام و کالاهای مربوط به پایان سال مورد نیاز بازار، تصریح کرد: در حال حاضر 950 تن مرغ منجمد و 350 تن گوشت قرمز در انبار پشتیبانی امور دام ذخیره داریم.

فضلی افزود: انبارهای پشتیبانی امور دام کشور ذخایر خوبی دارند و هر زمان که نیاز باشد می‌توانیم درخواست دهیم و  وارد شبکه توزیع کنیم‌.

وی از توزیع برنج دولتی با نرخ تنظیم بازار خبر داد و گفت: یک هزار و 600 تن برنج هندی و یک هزار تن برنج تایلندی در حال توزیع در بین جامعه هدف است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 795 تن سهمیه روغن خانوار داریم که به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اعلام شده و باید مباشرین خود را معرفی کنند.

60 تن کالای اساسی در نطنز توزیع شدبندر چابهار سومین بندر کشور در میزان واردات کالای اساسی شد32 قلم کالای اساسی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در یزد عرضه می‌شود

فضلی از توزیع 220 تن روغن خوراکی صنف و صنعت در استان همدان خبر داد و گفت: از این روغن 105 تن سهمیه روغن صنف بوده که به قنادان سطح استان برای پخت شیرینی پایان سال اختصاص داده شده و 125 تن نیز برای کارخانه‌های مشمول تخصیص یافته است.

وی از توزیع گوشت قرمز منجمد در استان خبر داد و تصریح کرد: 48 تن هم سهمیه گوشت منجمد استان بوده که تاکنون 41 تن آن توزیع شده است.

انتهای پیام/743/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد کشاورزی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند