Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:48:05 GMT

۱۳ تن برنج سهمیه‌ای احتکار شده در قزوین ضبط شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۹۱۶

۱۳ تن برنج سهمیه‌ای احتکار شده در قزوین ضبط شد

هوشنگ محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها و نظارت بر بازرسی ها در راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از فروشگاه های زنجیره ای بازدید به عمل آورد.

وی گفت: در همین راستا در بازرسی از انبار یکی از فروشگاه های کلان زنجیره ای بیش از ۱۳ تن برنج سهمیه‌ای که به بازار عرضه نشده بود کشف و ضبط شد و پرونده ای در این زمینه  برای رسیدگی به ابعاد تخلف تشکیل گردید که به قید فوریت در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار داشت: گشت‌های مشترک تعزیرات، نظارت و بازرسی ها را در ایام پایانی سال به اقلام و کالاهای اساسی به خصوص ارزاق مصرفی معطوف کرده اند و طرح ویژه نوروزی از ۱۵ اسفندماه در استان آغاز می شود.

وی همچنین گفت: تمرکز جدی بر کالاهای سهمیه ای به ویژه برنج صورت گرفته تا با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان بتوانیم از هرگونه گرانفروشی و تخلف که سبب بی ثباتی در حوزه این اجناس می شود جلوگیری نماییم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: برنامه ما همچنان تقویت گشت‌های مشترک است و در همین ارتباط از تمامی ظرفیت ها به خصوص ظرفیت مردمی بهره خواهیم برد.  

وی گفت: هم اکنون گشت‌های مشترک تعزیرات به صورت روزانه در استان فعال است و گزارش رسیدگی ها به طور مستمر اطلاع رسانی می شود و از همه کمک‌ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه بهتر گشت‌ها استقبال می‌کنیم.

محمدی ادامه داد: در راستای این نظارت ها ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین هنگام انجام ماموریت در محور آزادراه قزوین – تاکستان با مشکوک شدن به یک خودرو عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از هزار ثوب انواع لباس را کشف کرده و پرونده ای برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع شد.

وی گفت: شعبه رسیدگی کننده با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

برچسب‌ها استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی احتکار استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی احتکار گشت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

(تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان