Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - این رقابت ها که در شهر ولیکو ترانو بلغارستان در حال برگزاری است، دلخانی جمعه شب با شکست تمام حریفان عنوان نخست وزن ۶۳ کیلوگرم را که با شرکت ۱۲ کشتی گیر برگزار شد،به خود اختصاص داد.

این کشتی گیر جوان شیرازی در دور نخست  این پیکارها با نتیجه هشت بر صفر دیمیتریجویچ از صربستان را مغلوب کرد و  در دور دوم با نتیجه هفت بر سه کانیبک اولو از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخانی در مرحله نیمه نهایی، اریک توربا دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی از مجارستان را با نتیجه هفت بر ۶ شکست داد و به دیدار پایانی رفت.

دارنده مدال طلای جهان در دیدار نهایی در یک مبارزه سخت و نزدیک با نتیجه چهار بر سه  از سد پریدون آبولادزه دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

میثم دلخانی که ۲۴ سال سن دارد، تاکنون مدال طلای امیدهای جهان و آسیا را در سال ۲۰۱۹، مدال برنز جوانان جهان (۲۰۱۶) نشان برنز جوانان آسیا (۲۰۱۵)  مدال برنز نوجوانان آسیا، نشان برنز و نقره بزرگسالان آسیا مدال طلای جهانی ۲۰۲۱ بزرگسالان در کارنامه دارد و هم اینک هم با کسب مدال طلای جام دانکولف بلغارستان افتخارات خود را بیشتر کرد.

پیکارهای  بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در شهر ولیکو ترانوو بلغارستان آغاز شده و اول اسفند ۱۴۰۰به پایان می‌رسد.

تیم ایران در این رقابت ها با هشت کشتی گیر در رشته آزاد و فرنگی شرکت کرده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کشتی مدال طلای کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در‌مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

امروز و در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد‌ و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

او در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!