Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:37:08 GMT

کارخانه نوآوری استان البرز آماده افتتاح رسمی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۷۹۴۱

کارخانه نوآوری استان البرز آماده افتتاح رسمی شد

گروه استان‌ها- معاون استاندار البرز گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، آماده بهره برداری و استقرار شرکت شتابدهنده و فعالان فناوری است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران  با اشاره به  اهمیت کارخانه نوآوری البرز، از پیگیری استاندار البرز برای حل برخی از مشکلات موجود و آماده سازی نهایی کارخانه جهت افتتاح قریب الوقوع توسط مقامات ارشد اجرایی کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری البرز افزود: در یک فعالیت  کم نظیر، از  دل ساختمان‌های که استفاده مطلوب و بهینه از آن نمی شد، یک مجموعه ارزشمند با عنوان کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ایجاد شده که به زودی شاهد افتتاح رسمی این مجموعه خواهیم بود.

 وی افزود: تاکید استاندار البرز به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان، بر رفع موانع موجود است که باید دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر، توافق‌های انجام شده را اجرا کنند.

شاهمرادی با بیان اینکه براساس تفاهم نامه همکاری سه جانبه معاونت علمی ریاست جمهوری،  استانداری البرز و  شهرداری کرج راه اندازی کارخانه نوآوری در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون این مجموعه آماده بهره برداری شده است ادامه داد: نخستین گروه‌های فناور و شرکت های استارتاپی در این مجموعه مستقر می شوند.

برگزاری دومین رویداد منطقه‌ای استارتاپی «اینوتکس‌پیچ» در استان کرمانشاه/ 3 طرح به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند ورود استارتاپ‌ها به بورس؛ نیاز اولیه برای رسیدن به رقابت جهانی صدیقى: با کمک نوآورى و استارتاپ‌ها می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

معاون استانداری البرز گفت: قطعاً با افتتاح این کارخانه، شاهد تحول اقتصادی در استان البرز به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران هستیم و با فعال شدن این مجموعه، زمینه تحولات خوبی در حوزه فناوری و نوآوری در استان آغاز شده و با فعالیت این مجموعه،  ارتباط بیشتر بین همه زنجیره اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی استان ایجاد شده تا استان البرز بتواند به عنوان استان پایلوت در بسیاری از زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان و تولید ثروت از دانش، نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی