Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@19:01:51 GMT

فیش‌ عیدی بازنشستگان صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۸۰۷۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، فیش‌های عیدی بازنشستگان کارگری صادر شد؛ بازنشستگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه، فیش‌های خود را دریافت کنند. از قرار، همان مبلغ پایه یک میلیون و ششصد هزار تومان برای عیدی در نظر گرفته شده است. بازنشستگان مردِ متاهل، ۴۰۰ هزار تومان حق همسر و مردانی که دارای فرزند تحت تکفل هستند، ۱۵۰ هزار تومان برای هر فرزند دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌ها، نشان می‌دهد که پرداخت عیدی ها، از هفته آینده آغاز می‌شود. بازنشستگان می‌گویند: امیدواریم قبل از دهم اسفند، عیدی تمام بازنشستگان کارگری به حساب‌شان واریز شود.

بازنشسته ها در مورد عیدی خود چه می‌گویند؟ 

با اعلام رقم عیدی همانطور که انتظار می‌رفت اعتراضات زیادی به مبلغ شد که در ادامه برخی را خواهید خواند.

یکی از مخاطبان اقتصاد آنلاین در مورد عیدی گفته است؛  همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها که انجام نشد. انتظار می‌رفت عیدی حداقل یک حقوق باشد که آن هم انجام نشد. 

سام یکی دیگر از مخاطبان اقتصاد آنلاین است که نوشت: عیدی امسال شاید یک کیسه برنج ودو کیلو گوشت است یک میلیون وششصد هزار تومان اصلا مشکلات بازنشستگان را حل نمی کند.

مخاطب دیگری نیز گفت: عادلانه نیست که نه تورم را کنترل کنید و نه رقم حقوق و عیدی را افزایش دهید.

به گفته یک مخاطب دیگر هم مردم با این عیدی باید شب عید جای شادی برای عید غصه تامین مخارج را بخورند.

منبع: ایلنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد عیدی بازنشستگان حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی کارکنان اخبار مرتبط عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت می شود؟ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟ فوری/ عیدی به حقوق بهمن نرسید امشب؛ جیب بازنشسته ها پر پول می شود؟ عیدی با حقوق بهمن واریز می شود؟ تفاوت عیدی شاغل و بازنشسته چقدر است؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها درگیری بین پلیس و کامیون داران در کانادا فیش‌ عیدی بازنشستگان صادر شد رونمایی از مناره دوم حرم امام علی(ع) + عکس هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان ماجرای جیران و ناصرالدین شاه قاجار افزایش ۳۵ درصدی تماس با اورژانس با شروع پیک ششم هزینه اقامت در هتل های ۳ ستاره وان ترکیه؟ + جدول تغییر سهمیه های اوپک پلاس بعد از احیای برجام طرف مقابل در مذاکرات اراده عملی خود را نشان بدهد سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز می شود؟ با وام مسکن در کدام محله های تهران خانه بخریم؟ وزارت بهداشت هشدار داد، قرمز شدن ۹۰ شهر دیگر! اگر به خواسته های مشروع تهران توجه شود می توان به توافق دست یافت ایجاد لخته‌ خون در مبتلایان به کرونا با آنتی بادی سرکش ساعت عتیقه چند؟ توقف بیت کوین در کانال ۴۰ هزار دلاری دولت از همسان سازی حقوق ها منصرف شد؟ درمان سرطان با یک گیاه گرمسیری! بازدهی بازارهای دارایی در هفته ای که گذشت / بورس، تنها قرمزپوش هفته ۵ تکنیک اساسی تست زنی در کنکور سراسری امروز آخرین مهلت مجدد نام نویسی در آزمون ارشد ۱۴۰۱ آغاز نام نویسی سفرهای نوروزی عتبات از امروز حداکثر هزینه خرید اجاق گاز صفحه ای چند + جدول قیمت برای پیشگیری از ابتلا به سرطان چکار کنیم! قاچاق قطعات خودرو باعث گرانی شد! قیمت دلار ۳۰ بهمن ماه۱۴۰۰ صیادمنش، محمد صلاح نامیده شد شناسایی اولین مورد زیرسویه اومیکرون در ژاپن سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / ثبت تقاضای ۸۵میلیارد تومانی برای بانکی ها ترقی: توپ در زمین آمریکاست اولیانوف: به پایان موفقیت آمیز مذاکرات نزدیک‌ هستیم آزمون وکالت مرکز وکلا اوایل سال آینده برگزار می شود زنان بالای ۴۰ سال بخوانند! پیشگیری از کرونا با یک فناوری هوشمند چراغپور: اسکوچیچ فقط نژادش خارجی است! تامین زمین مسکن حمایتی به مشکل خورد توزیع اینترنتی میوه از ۲۰ اسفند آغاز می شود ماده اولیه داروهای ناباروری برای اولین بار تولید شد افت ۴۱۲واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات تولید محصولات فولادی از مرز ٢٩ میلیون تن گذشت شروع دوباره پروژه های اشتباهی تهران با زمامداری زاکانی تالارهای پذیرایی بسته نخواهند شد افزایش ۴۸ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک اقتصاد نوین شایعاتی درباره واکسن‌ های کرونا! اولین کامیون برقی به بازار آلمان می آید اروپایی ها ٢٩ درصد بیشتر از قبل کالای ایرانی خریدند چرا عرضه واکسن‌ کرونا به کشورهای فقیر مشکل ساز شد؟ نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش یافت برنامه ریزی برای توسعه خدمات غیرحضوری توسط بانک دی برای کودکان زیر ۲ سال ماسک توصیه نمی شود بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عیدی بازنشستگان حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی کارکنان عیدی بازنشستگان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت

 

به گزارش تابناک، محمدحسن آصفری اظهار کرد: در طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها یا شنبه، موضوع تعطیلی کارگران دیده نشده و تنها کارکنان دولت لحاظ شده که اگر این اتفاق رخ دهد و یک روز به تعطیلی ایام کاری ادارات افزوده شود، باید سوبسیدی در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد تا کارگر نیز همچون کارکنان از این تعطیلی بهره‌مند شوند.


وی تصریح کرد: دولت در طرح خود ۴۴ ساعت کار را به ۴۰ ساعت کاهش داده که اگر قرار است یک روز به تعطیلی‌ها افزوده شود، باید سوبسیدی در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد تا برای کارگران در نظر گرفته شود.

 

تعطیلی‌ پنج‌شنبه‌ها باید ۱۱ میلیون نیروی کار بخش خصوصی و دولتی را در بر بگیرد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌توانیم بدون اینکه منابعی برای بخش خصوصی در نظر بگیریم، حکمی صادر کنیم و این قانون زمانی می‌تواند شامل حال کارگران شود که منابع آن دیده شود.

وی افزود: در پیشنهادی که دولت ارائه کرده، این موضوع دیده نشده، اما در صحبتی که با شخص رئیس جمهور داشتیم، تاکید کردند که اگر قرار است تصمیمی گرفته شود، باید کمک شود تا کارگران نیز همچون کارمندان از این تعطیلی‌ها بهره‌مند شوند.

آصفری با بیان اینکه کلیات طرح تصویب شده و در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی در انتظار ارجاع به صحن علنی مجلس است، اظهار کرد: این پیشنهاد مطرح شده که تعطیلی شامل حال نیروهای کارگری شود، شمولیت این طرح باید ۱۱ میلیون نیروی کار بخش خصوصی و دولت را در بر بگیرد اما چیزی که در حال حاضر تصویب شده، صرفا برای کارمندان است که باید در طرح بازنگری شود.

 

دولت لایحه تغییر قانون کار را به مجلس ارائه دهد

وی تاکید کرد: اگر قرار است کشور توسعه پیدا کرده و در آن شور و نشاط ایجاد شود، باید به موضوع تولید، اشتغال و صنعت توجه شود؛ در حال حاضر با توجه به صنعتی شدن جهان، وضعیت اقتصادی و تورم در جامعه، نیاز است یک بازنگری جدی در بحث قانون کار صورت بگیرد.

او تصریح کرد: دولت باید لایحه‌ای در این خصوص به مجلس ارائه دهد تا قانونی تصویب شود که هم به نفع کارگر وهم به نفع کارفرما باشد.

 

در مسکن کارگری کم‌کاری کردیم

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: امروز می‌بینیم در برخی از شهرستان‌های استان همچون ساوه و زرندیه، واحدهای صنعتی با کمبود نیروی کار مواجه هستند؛ یکی از مشکلاتی که باعث کاهش نیروی کار شده، به مشکلات معیشتی و زیرساختی بازمی‌گردد.

او گفت: استان در حوزه مسکن کارگران هیچ اقدامی انجام نداده وکوتاهی کرده است که باید در جلسات شورای کار و اشتغال به صورت ویژه به بحث مسکن کارگران بپردازد.

 

اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

آصفری در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: امروز در مجلس تذکری بابت تاخیر در این امر داده شد، مقرر گردید از پایان اردیبهشت ماه امسال متناسب سازی حقوق بازنشستگان با افزایش ۴۰ درصدی حقوق اجرایی و عملیاتی شود و حقوق بازنشستگان ۴۰ درصد افزوده شود.

 

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است