Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@01:25:05 GMT

مقایسه ۲ کراس اوور لوکس + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۸۲۸۲

مقایسه ۲ کراس اوور لوکس + تصاویر

به گزارش آخرین نیوز، آکورا MDX و لکسوس RX دو کراس اوور لوکس هستند؛ MDX در سال ۲۰۰۱ و RX فقط چند سال قبل از آن در سال ۱۹۹۹ معرفی شدند.

هر دو کراس اوور به دلیل ارائه قابلیت اطمینان و راحتی نرم و دلپذیری که خریداران لوکس به دنبال آن هستند، به خوبی شناخته شده اند. هر دو CUV به‌عنوان مدل‌های معمولی بنزینی و نسخه‌های هیبریدی در دسترس هستند؛ اگرچه MDX به صورت استاندارد با ردیف سوم عرضه می‌شود، اما RX اکنون در نسخه‌ی شاسی بلند موجود است که ردیف صندلی‌های اضافی را نیز ارائه می‌کند، بنابراین این دو، با صندلی های یکسان عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته، MDX توانست ۵۱ هزار و ۵۱۲ دستگاه در آمریکا بفروشند، اما RX توانست ۱۱۸ هزار و ۵۴۷ بفروشد که تفاوت بسیار زیادی دارد.



لکسوس مورد بحث، مدل هیبریدی RX۴۵۰h است. این نسخه  راحت، قابل اعتماد و کم مصرف است. در مقابل آکورا MDX را با پیشرانه هیبریدی عرضه نمی‌کند؛ اگرچه یک موتور ۳.۰ لیتری V۶ با قدرت ۳۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۴ پوند فوت از نظر فنی بخشی از خط تولید است، اما فقط برای تیپ S در نظر گرفته شده است.

نسخه‌های معمولی این خودرو تنها با موتور ۳.۵ لیتری V۶ موجود است که ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۷ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. هر دو موتور از گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند؛ درست مانند MDX، لکسوس RX نیز از یک موتور استفاده می‌کند، اما بر خلاف MDX، یک گزینه هیبریدی و حتی دو حالت مجزا و هماهنگ با موتور بنزین سوز معمولی ارائه می‌دهد.
 



موتور ۳.۵ لیتری V۶ حداکثر ۲۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۸ پوند فوت حداکثر گشتاور در تریم‌های ۳۵۰ تولید می‌کند. این موتور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می شود و در دو حالت جلو و چهار چرخ متحرک موجود است.
با اضافه کردن پکیج F-Sport به RX ، این خودرو دارای سیستم تعلیق کراس اوور می شود که باعث می شود این خودرو شیک و لوکس به نظر آید؛ پکیج F-Sport دارای سیستم تعلیق اسپورت‌تر به همراه چرخ‌های بزرگ‌تر است که ممکن است هندلینگ را بهبود بخشد.




منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: کراس اوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول