Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: شادابی خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و مخاطبان آن هدف مهم فدراسیون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره روند کار این روزهای فدراسیون گفت: ماه بهمن، میزبان 9 رویداد بودیم؛ از افتتاح نخستین پیست آنرود استاندارد ایران تا برگزاری سمینار بین المللی فدراسیون جهانی در تهران تا برگزاری 7 مسابقه قهرمانی ایران در کمیته های سرعت، دریفت، درگ و آفرود در بخش اتومبیلرانی و ریس و کراس در 2 بخش زنان و مردان در رشته موتورسواری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار ناظمی درباره فشردگی رویدادها گفت: شادابی خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و مخاطبان آن هدف مهم فدراسیون است، ولی متاسفانه بخشی از سال را به دلیل محدویت‌های کرونا از دست دادیم و با توجه به تقاضای کمیته‌ها و هیات های استانی و برنامه ریزی برای رویدادهای آموزشی و عمرانی، تلاش کردیم از زمان باقی مانده سال ۱۴۰۰ استفاده مطلوب کنیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران گفت: تقویم ۱۴۰۱ آماده شده و انشاالله سال آینده متفاوت تر و پربرنامه تر هستیم.

ناظمی درباره مسابقات اسفند گفت: انشاالله راند سوم کراس قهرمانی ایران، راند سوم آفرود، همَایش کلاسیک و راند چهارم مسابقات موتورریس را برگزار می‌کنیم و شاید برگزاری مسابقه یکی دو کمیته دیگر نیز به این مجموعه اضافه شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: خوشبختانه مباحث آموزشی توسط آکادمی بسرعت و کیفیت مناسب در حال برنامه‌ریزی و برگزاری است و توسعه آموزشی در سراسر ایران در این رشته ادامه دارد.

ناظمی درباره عدم حضور تماشاگران در مسابقات گفت: علاقمندم هرچه زودتر شاهد حضور  تماشاگران باشیم. اگر محدودیت‌های کرونایی برداشته شود و مجوزهای لازم را بگیریم، انشاالله میزبان آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان