Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@19:50:53 GMT

ناظمی: در بهمن ماه میزبان ۹ رویداد بودیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۸۳۳۹

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: شادابی خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و مخاطبان آن هدف مهم فدراسیون است.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی درباره روند کار این روز‌های فدراسیون اظهار داشت: ماه بهمن، میزبان ۹ رویداد بودیم، از افتتاح نخستین پیست آنرود استاندارد ایران تا برگزاری سمینار بین‌المللی فدراسیون جهانی در تهران تا برگزاری هفت مسابقه قهرمانی ایران در کمیته‌های سرعت، دریفت، درگ و آفرود در بخش اتومبیلرانی و ریس و کراس در دو بخش زنان و مردان در رشته موتورسواری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی درباره فشردگی رویداد‌ها تصریح کرد: شادابی خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و مخاطبان آن هدف مهم فدراسیون است، ولی متاسفانه بخشی از سال را به دلیل محدویت‌های کرونا از دست دادیم و با توجه به تقاضای کمیته‌ها و هیات‌های استانی و برنامه ریزی برای رویداد‌های آموزشی و عمرانی، تلاش کردیم از زمان باقی مانده سال ۱۴۰۰ استفاده مطلوب کنیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران افزود: تقویم ۱۴۰۱ آماده شده است و انشاالله سال آینده متفاوت‌تر و پر برنامه‌تر هستیم.

ناظمی درباره مسابقات اسفند تاکید کرد: ان‌شاءالله راند سوم کراس قهرمانی ایران، راند سوم آفرود، همَایش کلاسیک و راند چهارم مسابقات موتور ریس را برگزار می‌کنیم و شاید برگزاری مسابقه یکی دو کمیته دیگر نیز به این مجموعه اضافه شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اذعان کرد: خوشبختانه مباحث آموزشی توسط آکادمی بسرعت و کیفیت مناسب در حال برنامه‌ریزی و برگزاری است و توسعه آموزشی در سراسر ایران در این رشته ادامه دارد.

ناظمی درباره عدم حضور تماشاگران در مسابقات خاطرنشان کرد: علاقمندم هرچه زودتر شاهد حضور تماشاگران باشیم و اگر محدودیت‌های کرونایی برداشته شود و مجوز‌های لازم را بگیریم انشاالله میزبان آن‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: هاشمی‌زاده: دنبال ایجاد پایگاهی برای استعدادیابی و قهرمانی در موتورسواری هستیم/ با آموزش صحیح درصد زیادی از آسیب‌ها کم می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: موتورسواری و اتومبیلرانی مازیار ناظمی آفرود دریفت کراس ریس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موتورسواری و اتومبیلرانی موتورسواری و اتومبیلرانی مازیار ناظمی آفرود دریفت کراس ریس ناظمی درباره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان