Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شوراهای اسلامی پیگیری موضوع انتقال آب به زمین‌هایی که دارای مشکل بوده‌اند را در دستور کار قرار داده و به جد این طرح‌ها را تا عملیاتی شدن پیگیری می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سیاوش سلیمانی در دیدار اعضای شورای اسلامی استان با سرپرست  دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به نقش فرهنگ در توسعه پایدار شهرها و روستاها، اظهار داشت: در معماری و عمران همیشه میان فرهنگ و توسعه پایدار ارتباط تنگاتنگی وجود دارد  چرا که  فرهنگ مجموعه‌ای از اعتقادات، باورها و پندارهای ارزشی یک جامعه را تشکیل می‌دهد و از درون آن جامعه بوجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لذا توجه ویژه به موضوع فرهنگ به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان‌های پایداری باید دیده شود و شوراهای اسلامی باید در کنار کار زیر بنایی و عمرانی  به نقش  فرهنگ و آموزشی نیز توجه ویژه نمایند.

سلیمانی با اشاره به نقش شوراهای اسلامی روستاها در کمک به مدیریت روستایی استان، افزود: شوراهای اسلامی ایجاد هم‌افزایی در راستای عمران و آبادانی روستاها را مورد توجه و محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های درآمدزا در روستاها  را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی بیان کرد: همچنین  با توسعه کسب و کار و اشتغال در روستا کیفیت زندگی روستائیان را افزایش و با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در نقاط گوناگون روستایی استان جهت بهره‌مندی از بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، خدمتی به روستائیان در راستای توسعه و پیشرفت نمایند.

آموزش تمامی مدارس استان چهارمحال و بختیاری حضوری شدسرپرست فرمانداری 2 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری منصوب شدندساز گردشگری "سامان" در استان چهارمحال و بختیاری ناکوک اس

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه  این استان در  بخش کشاورزی، دامپروری و پرورش آبزیان سردابی دارای رتبه‌های اول در کشور است، گفت: شوراهای اسلامی پیگیری موضوع انتقال آب به اراضی که تا کنون دارای مشکل بوده‌اند را در دستور کار قرار داده و به جد با پیگیری  طرح‌ها را عملیاتی نمایند.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری شورای اسلامی استان شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار در دیدار با استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: امیدوارم مشکل جمعیتی و آماری شهر ارومیه در زمان مدیریت آقای استاندار حل شود.

وی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: امروز یکی از بزرگترین مشکلات شهر ارومیه در تلقی کردن شهر ارومیه به عنوان کلان‌شهر مشکل آماری و جمعیتی است که امیدوارم در جهت بهره‌مندی شهر ارومیه از امکانات و تسهیلات دولتی و اعتبارات ملی این مشکل حل شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

وحیدافشار در ادامه با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات شهری نیاز به نگاه مثبت و ویژه مقام عالی استان است، تصریح کرد: قطعاً بدون همکاری و هم‌فکری و نیز همیاری دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان به توسعه و آبادانی شهر و رهایی از مناطق محروم فکر کرد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از مدیریت شهری عنوان کرد: شورا در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های اصلی خود که خدمت به مردم و توسعه شهر ارومیه بوده و با تمام توان در کنار و هم‌پای دولت است و در جذب منابع ملی و توسعه مناطق محروم نگاه و دستورات مقام عالی استان می‌تواند قطعاً برای مدیریت شهری مؤثر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر ارومیه موضوع ترافیک شهر ارومیه است و امید است با تمرکززدایی نهادها و ادارات داخل شهر ارومیه تعیین تکلیف و با دستورات شخص آقای استاندار این مشکل حل شود.

کد خبر 749061

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی