Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی به علت وضعیت قرمز شهرستان خبر داد و گفت: مصوب شد کلیه مدارس ابتدایی شاهین شهر و میمه به مدت یک هفته دیگر غیرحضوری باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پارسا در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به تشکیل ستاد کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: در جلسه ستاد کرونای شهرستان مصوب شد با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان کلیه مدارس ابتدایی شاهین شهر و میمه به مدت یک هفته دیگر غیرحضوری باشد، ولی مهدهای کودک با رعایت شدید دستورالعمل‌های بهداشتی باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: مدارس “متوسطه اول و دوم”  به صورت حضوری می باشد منتهی اگر در یک کلاس دو نفر یا بیشتر مبتلا به کرونا شدند آن کلاس به مدت ١٠ روز غیر حضوری می‌شود و اگر دو کلاس در یک مدرسه بدین نحو غیر حضوری شد آن مدرسه به مدت ١٠ روز غیر حضوری خواهد شد.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان روسای ادارات، بانکها و مسئولان برگزار کننده مراسمات که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

پارسا تشکیل کمیته درمان ستاد کرونا برای آمادگی و هماهنگی سیستم درمان شهرستان و پذیرش و بستری بیماران کرونایی در اسرع وقت را از دیگر مصوبات ستاد کرونای شهرستان نام برد و افزود: علاوه بر این مقرر شد کلیه اتحادیه‌های صنفی و بازرسین اتاق اصناف از صنوف تحت پوشش خود بازدید کرده و با متخلفین از پروتکل های بهداشتی برخورد و نسبت به پلمپ محل اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه صدور مجوز جدید برای برگزاری هرگونه همایش و مراسم طی هفته آینده ممنوع است، خاطرنشان کرد: برای عبور از پیک ششم کرونا با کمترین تلفات، همکاری و همراهی همه شهروندان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از جمله انجام واکسیناسیون، ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شاهین شهر و میمه ستاد کرونا غیر حضوری یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور