Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای باند دوم جاده الیگودرز به داران خبر داد.

دکتر محمد خدابخشی  با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان و شهرستان الیگودرز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  ۳۲ مصوبه به عنوان رهاورد سفر رئیس جمهور به لرستان در شهرستان الیگودرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهوری به استان،  دستاوردهای خیلی خوبی برای لرستان و به خصوص شهر الیگودرز در پی داشته است که مهمترین آن که  از مطالبات مهم لرستان نیز بوده،   سد معشوره است که وارد فاز اجرایی شده است.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان،  ادامه داد: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل زیرگذر شول آباد، اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان برای باند دوم جاده الیگودرز به داران، اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای جاده الیگودرز به مسجدسلیمان، مطالعه و برنامه‌ریزی و احداث دو کیلومتر تونل مصنوعی برای گردنه گله بادوش، اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پنلکی، تسریع در بررسی جاده سپیددشت- مرگسر _شول آباد _الیگودرز و ارتقاء اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز به اداره کل راهداری برای شهرستان الیگودرز است.

خدابخشی یادآور شد: با توجه به وسعت و محرومیت شهرستان الیگودرز و مسائل و مشکلات جاده‌ای در این شهرستان نیاز است که اداره راهداری به اداره کل تبدیل شود و امکانات متناسب با اداره کل فراهم شود.

وی با اشاره به  مصوبات در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: تکمیل درمانگاه چمن سلطان با اعتبار دو میلیارد تومان و تکمیل درمانگاه بزنوید با اعتبار دو میلیارد تومان، احداث درمانگاه در روستای امام زاده محمدبن حسن(ع)، آموزشی شدن بیمارستان امام جعفر صادق(ع) و شهید ولیان الیگودرز از مصوبات این شهرستان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اداره کل راهداری شهرستان الیگودرز مجلس شورای اسلامی الیگودرز سد معشوره مسجد سلیمان محمد خدابخشی میلیارد تومان شهرستان الیگودرز جاده الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد