Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:23:29 GMT

حقی: برای کسب مدال تمام تلاشمان را می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۸۶۰۵

حقی: برای کسب مدال تمام تلاشمان را می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حقی در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت و نیمه استقامت کشورمان در تهران، اظهار داشت: نسبت به اردوهایی که در جزیره کیش و قشم برگزار کردیم، در بحث دعوت دوچرخه‌سواران در اردوی تهران ریزش داشتیم که مسئله کاملاً طبیعی است.

وی ادامه داد: سعی کردیم به ترکیب نهایی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون بعد از اتمام مسابقات بین‌المللی ترکیه که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، تیم ملی به ایران برنمی‌گردد و مستقیم ترکیه را به مقصد تاجیکستان که میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است، ترک می‌کند. البته نفرات نهایی هم مشخص است اما برای اینکه حرف و حدیثی در این رابطه رخ ندهد، در چند روز آینده هم انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم.

مربی تیم‌های ملی استقامت و نیمه استقامت ایران در خصوص اعزام تیم به مسابقات ترکیه، گفت: برای رقابت‌های ترکیه ۶ دوچرخه‌سوار اعزام می‌شوند که ۴ رکابزن در رده سنی بزرگسالان و ۲ رکابزن در رده سنی امید خواهیم داشت. امیرحسین جمشیدیان هم در حال حاضر در ترکیه است و محمداسماعیل چایچی هم با یک تیم ترکیه‌ای قرار است در مسابقات حضور داشته باشد.

حقی ادامه داد: در نهایت از ۶ رکابزن رده سنی بزرگسالان ما ۴ نفر را به مسابقات آسیایی تاجیکستان اعزام می‌کنیم. رکابزنان امید و جوانان را هم در این لیست خواهیم داشت اما در تلاش هستیم که اگر بتوانیم بودجه‌ای برای حضور در رقابت‌ها اضافه کنیم، قطعاً دوچرخه‌سواران آماده‌ای در لیست داریم که در صورت امکان بتوانیم تعداد بیشتری از رکابزنان را در مسابقات آسیایی تاجیکستان داشته باشیم. تمام تلاشمان این است که در مسابقات آسیایی و حتی مسابقات ترکیه مدال کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تمامی اعضای تیم ملی از برگزاری اردوهای تدارکاتی رضایت کامل را داشتند و معتقدم که در این شرایط اقتصادی، برگزاری چنین اردوهایی شاهکار بوده است که از سرپرست و تمامی اعضای فدراسیون بی‌نهایت متشکریم. دوچرخه و تجهیزات به روز هم خریداری شود، مطمئناً می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم که البته این قضیه از عهده فدراسیون خارج است و باید نهادهای بالادستی وارد این مبحث شوند.

مسابقات دوچرخه سواری استقامت قهرمانی آسیا از ۵ فروردین ماه در تاجیکستان برگزار می‌شود و تیم ملی برای آماده سازی برای حضور در این رویداد از ششم اسفند در اردو و چند مسابقه تدارکاتی به ترکیه عزیمت می‌کند.

کد خبر 5427840

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات دوچرخه سواری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال کشتی آزاد فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی شهاب الدین عزیزی خادم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهدی طارمی احسان اصولی تکواندو تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت

مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد مدال نقره ماده پرتاب چکس مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در امارات در حال برگزاری است، مهدی هفت چشمه پرتابگر کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

هفت چشمه با پرتابی به مسافت 66.64 متر  و 6 سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم  ایستاد.

علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت