Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:59:50 GMT

استخری که کنار ساحل جا ماند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۸۶۸۰

استخری که کنار ساحل جا ماند

باشگاه خبرنگاران جوان ساری - نوار ساحلی در اختیار مجتمع رفاهی شرکت نفت محمودآباد به طول ۲۶۰۰ متر اواخر شهریورماه امسال، با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آزادسازی شد اما یک استخر روباز متعلق به این مجتمع که با هدف شنای امن و جلوگیری از غرق شدن میهمانان در کنار ساحل ساخته شده بود هنوز آزاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مسئولان مجتمع نفت ۲۵ متر از این استخر اکنون در حریم ۶۰ متری دریا قرار دارد اما لوله‌ها و تاسیساتی که آب را به این استخر هدایت می‌کردند جمع آوری شده و هر زمانی دستور تخریب صادر شود این استخر نیز از کنار ساحل جمع آوری می‌شود.

حسینی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان محمودآباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۴۰ متر از این استخر در حریم دریا قرار دارد و هنوز جمع آوری نشده است.

به گفته او بین استخر و ساحل دریا لوله‌ها و داربست‌های بود که آب دریا را به سمت استخر هدایت می‌کردند که جمع آوری کردند، اما سازه استخر همچنان پابرجا است.

مجتمع تفریحی، ورزشی، اقامتی نفت محمود آباد با۲۵۰ هکتار مساحت در سال ۱۳۳۹ خریداری و سال ۱۳۷۴ بهره‌برداری شد و با ۵۰۹ واحد اقامتی و مراکز تفریحی و ورزشی تا پیش از شیوع کرونا، علاوه بر میزبانی سالانه از حدود ۶۰ هزار نفر، مکانی برای برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌های ملی نیز است.

به گفته رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان محمودآباد مسئولان مجتمع دو هفته قبل در جلسه‌ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان برای جمع آوری این سازه ۴۵ روز مهلت خواسته بودند اما بعدا اعلام کردند این تاریخ فعلا منتفی است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساحل خواری آزاد سازی ساحل جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز

دریافت 9 MB کد خبر 6092043

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی