Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "احمد طاهری" در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی در پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه طرح های شناسایی و مقابله با اعضای باندهای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و همچنین رصد تحرکات آنها از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی در جنوب سیستان و بلوچستان که قصد انتقال محموله ای از مواد مخدر را به مرکز و سپس عمق کشور داشتند، مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس در قالب چند تیم عملیاتی به طور هماهنگ در شهرستان های "خاش، نیکشهر و چابهار" با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند عصر دیروز مسیر تردد قاچاقچیان و خودروهای آنان را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با شروع عملیات اعضای این باند قاچاق به محض مشاهده عوامل انتظامی و قرار گرفتن در دو مسیر کمین تکاوران جنوب استان در محور "خاش-سراوان" و محور "نیشکه-بنت" با ماموران پلیس درگیر و پس از ساعتی عملیات سنگین مسلحانه و تنگ شدن عرصه رویارویی قاچاقچیان، خودروهای آنان متوقف و سوداگران از منطقه و محل درگیری دور می شوند.
سردار طاهری ادامه داد: در این عملیات هوشمندانه با تعقیب و گریز پی درپی و تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری قاچاقچیان، در نهایت 6 عضو این باند در ارتفاعات دستگیر و در بازرسی از دو دستگاه خودرو پژو 405، یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه خودروی پراید متوقف شده آنان، یک تن و 266 کیلو و 750گرم مواد افیونی شامل، 685 کیلو و 950 گرم تریاک، 532 کیلو  و 800 گرم حشیش، 48 کیلو گرم مواد مخدر صنعتی شیشه به همراه یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به برخورد سرسختانه و قاطعانه پلیس با هر گونه فعالیت و یا تحرک از سوی قاچاقچیان و سوداگران مرگ، خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان و هوشمندی، هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ به هیچ عنوان در امان نخواهند بود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار ظاهری سردار طاهری مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال