Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های باسابقه در تولید، نصب و راه‌اندازی انواع تلویزیون شهری در ایران شناخته شده است.

به گزارش برنا، با یک تجربه تبلیغاتی فراگیر و منحصربه‌فرد که محبوبیت آن در حال افزایش است، وارد یک دهه جدید شوید. در محیطی که با انواع پیام‌های تبلیغاتی و با استفاده از هر رسانه‌ای بمباران شده است، با تبلیغات در تلویزیون شهری باکیفیت بالا و متمایز، توجه را به خود جلب کرده و به بیزینس خود رونق ببخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگرهای تبلیغاتی LED در حال تبدیل‌شدن به بخش ثابتی ازمراکز شهری، در سراسر جهان هستند که با استقبال مثبت و تقاضای زیاد روبرو شده است. تلویزیون شهری شکلی از رسانه‌های تبلیغاتی الکترونیکی است که تبلیغات استاتیک یا ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی شما را با گرافیک‌ و پرتاب نور بالا نمایش می‌دهد. این نمایشگرهای شهری یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات محسوب می‌شوند. از ویژگی‌های این نمایشگرهای غول‌پیکر این است که، علاوه بر تبلیغات اثرگذار، تاثیر زیادی روی زیباسازی شهر دارد. در این مقاله قصد داریم به نقش تلویزیون‌های شهری در تبلیغات و زیباسازی شهر بپردازیم.

ساختار تلویزیون شهری

تلویزیون شهری نوعی صفحه نمایش شهری غول‌پیکر محسوب شده که، قابلیت پخش‌متن، تصویر، فیلم و تیزر، پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالا دارد. مطمئناً شما در سطح شهر انواع تلویزیون شهری را در سر‌درب مراکز خرید و پاساژها، میادین شهری و چهارراه‌ها، پارک‌ها و مکان‌های پر‌رفت و آمد مشاهده کرده‌اید. تلویزیون‌های شهری با مانیتورهای معمولی تفاوت‌های زیادی دارند که می‌توان به ضد آب و ضد ضربه بودن، سایز بسیاربزرگتر و شدت نوربالا اشاره کرد. جالب است بدانید که یکی از ویژگی‌های این نمایشگر شهری این است که، در زمان تابش نور مستقیم خورشید، کیفیت پخش افت نکرده و به‌ وضوح دیده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیازتان، تلویزیون شهری را سفارش دهید و امکانات ویژه‌ای را روی آن قرار دهید. از ویژگی‌های قابل انتخاب می‌توان به داشتن خروجی صدای استریو، امکان پخش‌مستقیم از سیستم کنترل یا تلویزیون سراسری ایران، حافظه داخلی، ابعاد قابل انعطاف صفحه نمایش، شدت نور و کیفیت پخش با توجه به فاصله با مخطابین و موارد دیگر اشاره کرد.

بهترین مکان برای نصب تلویزیون شهری

همان‌طور که اشاره کردیم نصب نمایشگرهای بزرگ در سطح شهر یک روش عالی و مؤثر برای معرفی محصولات یا خدمات هستند. البته برای اثرگذاری بیشتر، مکان نصب این تلویزیون‌های بزرگ مهم است. مثلاً اگر این نمایشگرهای بزرگ در مکانی نصب شوند که ترافیک کمی دارد و ماشین‌ها با سرعت زیادی حرکت می‌کنند، مطمئناً تبلیغات شما کمتر دیده می‌شود. پس انتخاب مکان نصب تلویزیون‌های شهری باید هوشمندانه صورت بگیرد. به عنوان مثال میادین شهری و چهارراه‌های پر‌تردد، پشت چراغ قرمز که رانندگان دقایقی را منتظر می‌مانند، بهترین مکان های نصب این نمایشگرهای شهری است. هم چنین محیط‌های پرترافیک که رانندگان سرعت کمتری دارند و معمولاً توجه بیشتری به محیط اطراف می‌کنند، قطعا تاثیرگذارتر است. پیشنهاد می‌کنیم نصب و راه‌اندازی این نمایشگرهای غول‌آسا را به شرکت‌های معتبر و باسابقه با افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا با انتخاب بهترین مکان، شما را در تبلیغات موثر کمک کرده و مشاوره دهند.

شرایط نصب تلویزیون‌های شهری

اگر قصد دارید این تلویزیون‌های شهری را در مکان‌های سربسته و خصوصی نصب کنید، نیاز به مجوز نیست اما اگر قصد نصب آنها را در مکان‌های باز و اماکن عمومی مثل چهارراه‌ها یا پارک‌ها دارید، حتماً باید مجوزهای لازم را دریافت کنید. جهت نصب انواع تلویزیون شهری در اماکن باز می‌توانید از شرکت‌های معتبر و با سابقه کمک بگیرید.

نقش تلویزیون شهری در زیباسازی شهر

دنیای تبلیغات و بازاریابی بسیار گسترده است و روش‌های مختلفی برای معرفی محصولات و برندها مورداستفاده قرار می‌گیرد. درگذشته بیشتر از تراکت و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی برای معرفی محصولات استفاده می‌شد که زیاد موردتوجه مخاطبان قرار نمی‌گرفت و جلوه زیبایی هم در شهر نداشت. اما امروزه با پیشرفت‌های تکنولوژی، تلویزیون‌های شهری توانسته‌اند جای تبلیغات قدیمی را گرفته و نقش مؤثری در معرفی بهتر محصولات و خدمات داشته باشند. از مزایا استفاده از تلویزیون شهری نسبت به روش‌های قدیمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب تلویزیون شهری در مکان‌های پرتردد باعث جلب‌توجه بیشتر مخاطب می‌شود. تصور کنید که در پشت ترافیک هستید و تبلیغات در صفحه نمایشگر بزرگ در حال پخش هستند. مطمئناً نمایش تبلیغات متحرک برای شما جذاب‌تر از تابلوهای تبلیغاتی ثابت است. تلویزیون‌های شهری در برابر باران و تابش نور خورشید مقاوم هستند و در هر شرایطی می‌توانند تبلیغات و پیام‌رسانی را انجام دهند. اما تابلوهای تبلیغاتی بعد از بارندگی و قرارگرفتن در معرض نور خورشید، پوسیده شده و دیگر قابل‌استفاده نیستند. یکی از مزیت‌های این صفحه نمایشگرهای غول‌پیکر مسئله زیباسازی شهر است. نمایشگرهای شهری نمای زیبایی را به شهر می‌بخشند. بیلبوردهای تبلیغاتی ممکن است در اثر گردوخاک کثیف و پاره شوند. اما تلویزیون‌های شهری در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم هستند و در صورت کثیف شدن به‌راحتی تمیز می‌شوند. یکی از ویژگی‌های خوب تلویزیون شهری این است که سایز بزرگی دارد و از دور توجه عابرین و رانندگان را به خودش جذب می‌کند. هم چنین در هر شرایط آب‌وهوایی متن و تصویر این نمایشگرهای بزرگ قابل‌ مشاهده هستند. اما بیلبوردهای تبلیغاتی وضوح تصویر خوبی ندارند و تأثیرگذاری کمی روی مخاطبان می‌گذارند. با اینکه نمایشگرهای تبلیغاتی هزینه بیشتری نسبت تابلوهای تبلیغاتی دارند اما از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر هستند. زیرا علاوه بر ماندگاری بیشتر، تأثیرگذاری بیشتری هم‌روی مخاطب دارند. فراموش نکنید که تبلیغات نوعی سرمایه‌گذاری است و شما هرچقدر در تبلیغات هزینه کنید، مطمئناً هزینه آن به‌حساب شما برمی‌گردد.

در این مقاله سعی کردیم نقش بسیار مهم  تلویزیون‌های شهری در تبلیغات شهری و ویژگی‌‌های غیر قابل مقایسه این محصول قدرتمند را بررسی کنیم. درواقع تبلیغاتی مؤثر است که علاوه بر تأثیرگذاری خوب بر مخاطب، جلوه زیبایی به نمای شهر ببخشد. اگر قصد معرفی محصول یا خدمات خود را به مشتریان دارند، تلویزیون‌‌های شهری بهترین انتخاب هستند. برخی از افراد هزینه خرید و اجاره تلویزیون‌های شهری را بالا می‌دانند، اما اگر هزینه‌های آن را با هزینه تبلیغات در تلویزیون و رادیو مقایسه کنید، مبلغ بسیار ناچیزی است‌. شرکت مهندسی سپهر صنعت آداک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های باسابقه در تولید، نصب و راه‌اندازی انواع تلویزیون شهری در ایران شناخته شده است. برای دریافت شماره‌های تماس و مشاوره با کارشناسان این شرکت به سایت این مجموعه مراجعه و خدمات ممتازی را دریافت نمایید.

منبع : ssa.co.ir

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون شهری تلویزیون های شهری تلویزیون شهری زیباسازی شهر صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی