Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@05:06:14 GMT

افزايش ظرفيت معاينه فني خودروها در منطقه 10

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۹۲۱۷

خبرگزاری آریا-مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش تعداد واحد سیار تک‌خطه معاینه فنی در منطقه 10 و در محله جیحون خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مدیریت روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، حسین مقدم مدیرعامل این ستاد در توضیح خبر فوق، بیان کرد: بنابر درخواست مکرر شهروندان  ساکن در آن منطقه جهت اجابت و تسهیل در ارائه خدمات از روز پنجشنبه مورخ 28 بهمن تعداد واحدهای سیار معاینه فنی مستقر در محله جیحون افزایش یافته و هم اکنون دو واحد سیار تک خطه معاینه فنی باظرفیت پذیرش روزانه حداقل 200 دستگاه خودرو  در فضایی مناسب جهت ایستادن خودروها مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل حسین ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ادامه گفت: در ضمن  این دو واحد در مجاورت هم قرار داشته و ظرفیت ایجاد شده و ساعت کاری آن به نحوی است که دسترسی محلی و امکانات ویژه ای را برای ساکنان منطقه تامین می‌کند. این واحد سیار  پیش از این در منطقه 21 مستقر بوده که به دلیل کم بودن تقاضا و تعدد مراکز معاینه فنی در آن منطقه، جهت استفاده بهینه از آن به محله جیحون انتقال یافته است.
مقدم بیان کرد: شهروندان می توانند جهت اطلاع از آدرس مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار و همچنین آخرین وضعیت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران از طریق مراجعه به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و یا تماس با سامانه پاسخگو 96006000 اقدام کنند. در ضمن جهت مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران من با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کرده و یا با استفاده از سامانه مدت انتظار که از طریق سایت ستاد معاینه فنی قابل دسترسی است خلوت ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش ظرفیت معاینه فنی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها

امیررضا یوسفیان در نشست آغاز به کار گارگاه آموزشی مراکز معاینه فنی خودرو‌ها استان با حضور کارشناسان ارشد حوزه راهداری وزارت کشور گفت: هم اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک با ۱۶ خط بررسی و معاینه خودرو تک سوز و دوگانه سوز در استان همدان فعال است.

او با بیان اینکه مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو در استان در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود گفت: در بحث آمد و شد‌های شهری و کم کردن چگالی ترافیک در راه‌های ارتباطی استان آنچه مهم است فرایندسازی صدور مجوز برای مراکز شهرستانی است که در این جلسه بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مراکز غیرمجاز نصب مخازن گاز خودرو در سال‌های گذشته آسیب‌های جدی به خودرو‌ها و سرنشینان وارد کرده است که اکنون با نظارت‌های دقیق، مخازن پیاده، چک و دوباره تعبیه و در این راستا مراکز غیر استاندارد نصب مخزن گاز خودرو شناسایی می‌شود.

یوسفیان با اشاره به همکاری چشمگیر پلیس راه و راهور در راستای کم کردن کاهش فاکتور‌های تصادف در حوزه درون و برون شهری گفت: سلامت فنی خودروها، انسان و جاده سه عوامل تصادف هستند که در این نشست همه موارد با عنوان کارگاه‌های آموزشی بررسی می‌شود که امیدواریم خروجی مناسبی داشته باشد.

او گفت: تمام موضوعات و مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو احصا، اعلام و بر اساس جمع بندی استان‌ها، آیین نامه‌ها به‌روز صادر می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: اگر همه وسایل نقلیه به طور کامل معاینه فنی شود آلودگی هوا به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز