Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتب نامزد دریافت جایزه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در ۲ حوزه «مدافعان حرم» و «مقاومت بین‌الملل اسلامی» معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هیأت داوران بخش «مدافعان حرم» پس از بحث و گفتگو در جلسات متعدد، چهار اثر زیر را از بین ۱۶۷ اثر رسیده به دبیرخانه این جایزه ادبی، شایسته حضور در مرحله نهایی این دوره دانسته و به عنوان نامزد‌های دریافت این جایزه معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱ـ سربلند/ نویسنده: محمدعلی جعفری/ ناشر: شهید کاظمی
۲ـ طائر قدسی/ نویسنده: مریم عرفانیان/ ناشر: روایت فتح
۳ـ برایم حافظ بگیر/ نویسنده: زینب سوداچی/ ناشر: شهید کاظمی
۴ـ رؤیای بیداری/ نویسنده: نسرین پرک/ ناشر: ستاره‌ها

همچنین این جایزه، نامزد‌های خود در حوزه «مقاومت بین‌الملل اسلامی» را معرفی کرد.

داوران این بخش پس از بحث و گفتگو در جلسات حضوری و غیرحضوری، چهار اثر زیر را از بین ۴۶ اثر رسیده به دبیرخانه این جایزه ادبی، به عنوان نامزد‌های نهایی حوزه «مقاومت بین‌الملل اسلامی» نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در دو بخش «مبانی نظری و دینی مقاومت» و «مقاومت در عرصه عمل» انتخاب و معرفی کردند.

۱ـ کودکی تاراج رفته/ نویسنده: کاترین کوک؛ مترجم: صائب کریمی/ ناشر: مرکز اسناد انقلاب اسلامی
۲ـ لقمه‌های خاردار/ نویسنده: مرتضی زارع‌برمی/ ناشر: سوره مهر
۳ـ ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه/ نویسنده: علی‌حسن خلیل مترجم: صفاءالدین تبرائیان/ ناشر: مرکز اسناد انقلاب اسلامی
۴ـ پژوهش تطبیقی فقه مقاومت/ نویسنده: محمدمهدی آصفی/ ناشر: زمزم هدایت

مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در اسفندماه سال‌جاری در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتاب معرفی کتاب دفاع مقدس مدافعان حرم مقاومت بین الملل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است