Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز شنبه در مراسم آغاز طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت سواران تهران در جمع خبرنگاران گفت: این طرح در ١٠٣ نقطه از پایتخت اجرا می‌شود و با ١٠ تخلف مانند حرکات مخاطره آمیز، مخدوش کردن پلاک، حمل بار‌های نامتعارف، عبور از چراغ قرمز و چند مورد دیگر برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این طرح در پی مطالبه مکرر مسئولان و شهروندان اجرا می‌شود.

رحیمی افزود: بسیاری از تخلفات ترافیکی مربوط به موتورسیکلت سواران است و اجرای این طرح می‌تواند آثار خوبی در حوزه ترافیکی و حتی برخورد با جرائم در پی داشته باشد.

فرمانده انتظامی پلیس تهران با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس‌های راهور، پیشگیری و یگان امداد پلیس در تهران و شهر ری اجرایی شده است، افزود: هدف اصلی این طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران و رفع دغدغه شهروندان است و جلسات توجیهی متعددی با مسئولان اجرایی برگزار کرده‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه اجرای این طرح بیش از همه به نفع خود موتورسیکلت سواران است ادامه داد: پلیس خود را در مقابل انضباط شهری و نظم عمومی، جان موتورسواران و عابران پیاده مسئول می‌داند و به طور جد به دنبال انضباط بخشی ترافیکی به خصوص در حوزه موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: در اجرای این طرح، برخورد مناسب با موتورسیکلت سواران هرچند متخلف باشند مورد تاکید و توصیه ما است و ساماندهی موتورسیکلت سواران نقش موثری در کاهش جرائم و تخلفات خواهد داشت.

فرمانده انتظامی پلیس تهران با بیان اینکه امیدواریم که شهروندان در اجرای هرچه بهتر این طرح پلیس را همراهی کنند، بیان کرد: این طرح استمرار خواهد داشت و موتورسیکلت متخلفان ۱۲ ساعت متوقف می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادفات موتور پلیس موتورسیکلت سواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران

به گزارش خبرآنلاین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران درحین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید حکیم تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است، گفت:‌در همین راستا عوامل انتظامی سریعا وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله پشتی همراه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی از کوله پشتی این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند.

مافی ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتما درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900171

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است