Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان قربانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۶ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان باید علیه کرونا واکسینه شوند که تاکنون ۴۶ هزار و ۶۶۷ نفر دُز اول و ۳۴ هزار و ۱۸۱ نفر نیز دُز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی افزود: ۲۱ هزار و ۵۸۱ دانش‌آموز در آبادان، ۱۳ هزار و ۵۷۰ دانش‌آموز در خرمشهر و ۱۱ هزار و ۵۱۶ دانش‌آموز در شادگان تاکنون در نوبت اول علیه کرونا واکسینه شدند که این تعداد نسبت به جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان‌ها بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با انتقاد از روند تزریق دُز دوم واکسن دانش آموزان در جنوب غرب خوزستان گفت: ۱۶ هزار و ۸۱۶ دانش‌آموز در آبادان، ۱۰ هزار و ۴۳۱ دانش‌آموز در خرمشهر و ۶ هزار و ۹۳۴ دانش‌آموز در شادگان تاکنون برای تزریق دُز دوم واکسن اقدام کرده‌اند.

قربانی بر ضرورت همکاری والدین و تشویق دانش‌آموزان برای حضور در مدارس به منظور تزریق واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان، معلمان و کادر اداری مدارس برای کنترل کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری ضروری است.

 وی با بیان اینکه استقبال دانش‌آموزان برای تزریق واکسن به خصوص دُز دوم پایین است از والدین دانش‌آموزان خواست برای واکسینه کردن فرزندان خود به مراکز واکسیناسیون مشخص شده مراجعه کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان آبادان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان آبادان واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان آبادان دانش آموزان دانش آموز دانش آموزان د ز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی