Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: من معتقدم حاکمیت موظف است خدمات و تکالیفی که برعهده دارد را به افراد تحت قیومیت خود ارائه دهد و قطعا بخشی از این تکالیف هیچ ارتباطی به نوع سلیقه، ذائقه، دیدگاه و ایدئولوژی آن ها ندارد.

وی افزود: تعبیری که امیر المؤمنین خطاب به مالک اشتر کرد این است که مردم دو دسته هستند یا هم کیش تو و یا هم نوع، در همین راستا مخاطبان فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکی از این دو دسته هستند یا هم سلیقه ما هستند یا انسان هستند و به حرمت انسانیت در این جامعه زندگی می کنند و حق زیست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فائزی اضافه کرد: ما به عنوان حاکمیت تکالیفی داریم که هیچ ارتباطی به کیش، آیین، دین، سلیقه و نظر آن ها نداریم و موظف هستیم تا تکالیف را برای همه انجام دهیم.

پرداختن به معیشت اهالی فرهنگ و ارشاد وظیفه بدیهی ما است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: پرداختن به معیشت اهالی و مخاطبان فرهنگ و ارشاد که عمدتا انسان های محترم، متخصص، ماهر و دغدغه مند هستند یکی از تکالیف بدیهی ما است.

وی ادامه داد: ایجاد فضای فعالیت و حضور اجتماعی برای مخاطبان و بروز و ظهور مهارت های آن ها نیز از دیگر وظایف ما است.

فائزی تصریح کرد: بسیاری از این افراد انسان های قانعی هستند و به حداقل ها قناعت می کنند و در این رابطه می توان به خبرنگاران هم اشاره کرد که به عنوان ذی نفعان اداره ارشاد با حداقل ها زندگی می کنند، لذا این مسائل یک بخشی از کار بوده که در تحقق آن کوتاهی های زیادی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: برخی از مدیران حق بدیهی یک فرد را به واسطه اختلاف سلیقه نداده اند. حقی که به واسطه انسان بودن و ایرانی بودن باید بدان تعلق می گرفت نه به واسطه اینکه نگرش، سیاست، ایدئولوژی و عقاید فرد به چه سمت و سویی است.

فائزی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی، انقلاب اسلامی، ایدئولوژی امام و اسلام ناب و نگاه جهادی مطرح می کند که باید با تمام توان ایستاد و حق مردم را در اختیار آن ها قرار داد.

وی افزود: گاهی فردی در نظام اسلامی در مسیر ارتقاء، رشد و پیشرفت نظام اسلامی و استقرار ایدئولوژی نظام قدم های متفاوتی بر می دارد که این شخص می تواند هنرمند، صنعتگر یا ادیب باشد و در این راستا نظام پای این افراد بیشتر می ایستد و این بسیار منطقی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امکان دارد ما برای یک موضوعی که یکی از مسائل اصلی نظام است حمایت های متفاوت تری در نظر بگیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه ما تضاد و تعارض با هیچکس نداریم، گفت: گاهی اوقات با شخصی که گرفتن مجوز حق ذاتی او بوده به واسطه تضادی که با مدیران داشته برخورد خوبی نشده و حق معاش از او گرفته شده که این امر در اسلام حرام است و در مدیریت من جایی ندارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است