Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانی تیراندازی المپیک گفت: زمان ریاست دادگر نقدهای زیادی داشتم و کدورت‌هایی هم پیش می‌آمد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی مرتضی قربانی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.

محمودجواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک در پایان انتخابات درباره وضعیت تیراندازی اظهار داشت: خیلی از عزیزان مسئول اگر خودشان را خالی از نقد بدانند، مسئول نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که دادگر مسئول بود، من به او نقدهای زیادی داشتم و کدورت‌هایی هم پیش می‌آمد. فرازونشیب زیاد داشتیم اما باید کارنامه کاری او را لحاظ کرد. امیدوارم آقای قربانی شرایط فدراسیون را از آنچه که هست، بهتر کند.

وی با انتقاد از تعطیلی لیگ تیراندازی افزود: تعطیلی لیگ برتر تیراندازی کک کسی را هم نگزیده و همه از کنارش گذشتند. این موضوع باید جدی گرفته شود، نمی‌دانم دلیلش چیست. از این اتفاق شاکی هستم و فدراسیون از تعویق انتخابات هم آسیب دیده.

فروغی ادامه داد: تیراندازی ابزار تخصصی دارد و فاصله‌گذاری هم همین‌طور، بحث کرونا نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم ملی والیبال با حضور لژیونرها پیش از اعزام به لیگ ملت‌های والیبال برگزار شد.

میلاد عبادی پور در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: بعد از نسل قدیمی که در فدراسیون والیبال بودند، احساس می‌کنم توجه مسئولان به همه ورزش‌ها و به خصوص والیبال کمتر شده است. ما سرباز وطن هستیم و هیچ چشم داشتی نداریم. همه بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند، برخی بازیکنان از لیگ های خودشان برگشتند و بلافاصله به تمرینات آمدند.

وی گفت: یک سری مشکلات است و امیدوارم شما آن را در نظر بگیرید. تقوی رییس فدراسیون ما را حمایت کرده و حتی از جیب خودش هزینه کرده است. ورزش برای همه مهم است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند. اما واقعیتش این است که یک سری کمبودها داریم و امیدوارم بیشتر حمایت شویم. امسال سال مهمی است و کمترین امکانات برای ما پروازهای بیزینس کلاس است. حداقل‌ترین زمان رسیدن ما به مکان مسابقات ۳۰ ساعت است که این زمان برای بازیکنان با این قد سخت است.

عبادی پور در پایان تاکید کرد: البته تقوی تا آن جا که توانسته برای ما پروازهای بیزینس کلاس در نطر گرفته اما فکر می‌کنم بودجه فدراسیون هم تمام شده و اگر ما به المپیک صعود کنیم بودجه‌ای برای المپیک نخواهیم داشت. همه ما برای مردم به اینجا آمدیم و خواهش می‌کنم بیشتر فدراسیون والیبال حمایت شود.

کد خبر 6099289

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی