Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در شهر تاریخی و زیبای تبریز، هتل‌های متنوع و فراوانی وجود دارد که برای اقامت می‌توانید روی آنها حساب کنید. البته که هتل‌های خوب در این منطقه، فقط داخل شهر تبریز نیستند و در حوالی آن هم هتل‌های متفاوت و جالبی وجود دارد. حال ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که چطور می‌توانید بصورت آنلاین برای این شهر هتل رزرو کنید و در عین حال، بهترین قیمت را بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل لاله کندوان

از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران که 5 ستاره‌ست و در فاصله 60 کیلومتری جنوب شهر تبریز قرار دارد، هتل کندوان تبریز است. این هتل که بعنوان هتل لاله کندوان نیز شناخته می‌شود، در روستای کندوان قرار گرفته و تنها هتل صخره‌ای ایران است! شاید برایتان جالب باشد که چطور می‌شود یک هتل صخره‌ای باشد. این هتل در دل کوه قرار گرفته و متفاوت‌ترین تجربه اقامت در یک هتل را برای شما رقم خواهد زد. نمونه این هتل در جهان کم است و هتل لاله یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های صخره‌ای در جهان است.

هتل پارس ائل گلی تبریز

معروف‌ترین هتل شهر تبریز که کنار پارک ائل گلی قرار گرفته و 5 ستاره هم هست، هتل پارس تبریز است. این هتل مرتفع که 17 طبقه دارد، در مجموع 178 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد. هتل پارس ائل گلی تبریز حدود 20 سال است که ساخته شده و جزو هتل‌های باسابقه این شهر بحساب می‌آید. در رستوران گردان این هتل و دیگر رستوران‌های آن، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت نوش جان کنید و دیگر نیازی نباشد که برای صرف ناهار و شام، از هتل خارج شوید. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر و سالن بدنسازی اشاره کرد.

راهنمای رزرو هتل تبریز

برای رزرو هتل تبریز با قیمت مناسب و بصورت آنلاین، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید در اسنپ تریپ نام شهر تبریز یا هتل مورد نظرتان را جستجو کنید و پس از آن، مشخص کنید که قرار است در چه بازه زمانی در هتل مورد نظرتان اقامت داشته باشید. بر اساس جستجوی شما، اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های این شهر را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با مقایسه آنها به لحاظ قیمت، امکانات، موقعیت مکانی و دیگر موارد، هتل مورد نظرتان را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید و با خیال راحت به این شهر سفر کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هتل تبریز متفاوت ترین شهر تبریز ترین هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901180

دیگر خبرها

  • مرغ دریایی از نمایی متفاوت (عکس)
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟