Web Analytics Made Easy - Statcounter

به زودی وضعیت بازی های جام حذفی مشخص خواهد شد و تیم های متوجه می شوند باید به مصاف چه تیمی بروند

بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از 18 فروردین تا 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شاهد حذف تیم‌های بزرگی از جمله فولاد خوزستان و سپاهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که کار سازمان لیگ فوتبال را برای برگزاری ادامه رقابت‌ها راحت‌تر کرد.

مطابق برنامه قرار است قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، 16 یا 17 اسفند برگزار شود. همچنین دیدارهای این مرحله روزهای 20 و 21 فروردین 1401 انجام می‌شود که در این مدت، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری خواهد بود.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی چند روز بعد از دور یک چهارم نهایی برگزار می‌شود و اوایل اردیبهشت، تیم‌های راه‌یافته به فینال این مسابقات به مصاف هم می‌روند.

امیرحسین روشنک این خبر را تایید کرده است.

بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 در منطقه غرب، 18 فروردین تا 7 اردیبهشت 1401 برگزار خواهد شد که فولاد در گروه C با شباب الاهلی امارات، آهال ترکمنستان و الغرافه قطر همگروه می‌شود و سپاهان در گروه D مقابل الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار التعاون عربستان و الجیش سوریه صف‌آرایی خواهد کرد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس حسن کامرانی فر: رای پرونده گل گهر بر نمی گردد و تصمیم کمیته استیناف تایید شده است رسانه ترکیه‌ ای: محمد صلاح جدید چرا از ترکیب هال سیتی دور است؟ چهار گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ در تابستان پپ گواردیولا: فرودگاه لیورپول از فرودگاه ما بهتر است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد