Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچسترسیتی برای اولین بار در مورد ناکامی تیمش در جذب مهاجم تاتنهام صحبت کرد.

پپ گواردیولا می گوید هیچوقت بابت جذب نشدن هری کین گلایه نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچسترسیتی در حال حاضر با اختلاف صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و امروز در دیداری حساس مقابل تاتنهام قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی در تابستان تلاش زیادی کرد تا هری کین را از تاتنهام جذب کند ولی موفق نشد و حال پپ گواردیولا در آستانه این دیدار حساس برای اولین بار در مورد ناکامی تیمش در جذب مهاجم تاتنهام صحبت کرد. او در این باره گفت:

در 11 یا 12 سال حضورم به عنوان سرمربی هیچوقت بابت کاری که باشگاه نتوانست در بازار نقل و انتقالات انجام دهد، ناامید نشدم. هیچوقت جنجال به پا نکردم چون نماینده باشگاه هستم و باشگاه هم همیشه با فاصله پشت من است. تلاش کردیم تا کین را جذب کنیم اما نهایی شدن این انتقال فاصله زیادی داشت زیرا تاتنهام به وضوح می گفت این اتفاق نخواهد افتاد و وقتی دو، سه یا چهار بار این جواب را به ما دادند دیگر کار تمام است.

او در ادامه گفت:

می توانید بگویید هری کین نیامد و از این دست مسائل اما در آن زمان از این مسائل خبر نداشتم. نمی دانم در چند هفته دیگر هم چه اتفاقی می افتد. باشگاه به من بازیکن داد و بعد از آن است که می توانیم در کنار هم تلاش کنیم. شاید اگر یک مهاجم مناسب داشتیم، با مهاجم بازی می کردیم اما با بازیکنان فعلی مجبوریم خودمان را وفق دهیم. باشگاه فراتر از هر کسی است و می دانم تمام تلاششان را برای من کردند. مسئولان باشگاه را می شناسم. وقتی شکست می خوریم ناراحت هستیم اما هیچکس انگشتش را به سمت کسی نمی گیرد تا بگوید تقصیر تو بود. فکر نمی کنم وقتی نتیجه نمی گیریم مدیران پشت سر من حرف بزنند. به همین خاطر هم اینجا خوشحال هستم. اینجا هستیم تا بجنگیم. تا بهتر بازی کنیم و اهمیتی ندارد چه کسی بازی می کند. به کارمان ادامه خواهیم داد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد بازگشت استرلینگ به روزهای اوجش گفت:

اعتماد به نفسش بیشتر شده است. وقتی ناراحت هستیم نمی توانید خوب بازی کرده یا پیشرفت کنید. غیرممکن است. وقتی کسی در مورد کم بازی کردن گلایه می کند و منظورم رحیم نیست چون او هیچوقت گلایه نکرده است اما در مجموع وقتی گلایه می کنید نمی توانید پیشرفت کنید. خیلی خوشحالم که او به روزهای خوبش برگشته است چون به او نیاز داشتیم. 

پپ در پایان در مورد جذب جولیان آلوارز نیز گفت:

باشگاه همیشه در تلاش است و هیچوقت دست از کار کردن نمی کشد. اگر 5 بازیکن بگویند قصد جدایی دارند، باید آماده باشیم. آلوارز، در آ[رین بازی خود برای ریور پلاته سه گل زد و منچسترسیتی خرید فوق العاده ای انجام داد زیرا او به خوبی حرکت می کند. گل های او شبیه جیمی واردی است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس حسن کامرانی فر: رای پرونده گل گهر بر نمی گردد و تصمیم کمیته استیناف تایید شده است رسانه ترکیه‌ ای: محمد صلاح جدید چرا از ترکیب هال سیتی دور است؟ چهار گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ در تابستان پپ گواردیولا: فرودگاه لیورپول از فرودگاه ما بهتر است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام و جمال موسیالا، دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال اروپا هستند که هر کدام در تیم خود عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.

بلینگام در رئال مادرید و موسیالا در بایرن مونیخ تمام توجهات را به خود جلب کرد و نشان داده‌اند که چگونه با سن کم می‌توانند در تیم‌های بزرگ و همینطور مسابقات حساس با دقت عمل کنند.

جیمی کاراگر، کارشناس سی‌بی‌اس اسپورت، در مقایسه این دو بازیکن تایید کرد که بیشتر طرفدار موسیالا است:"او منحصربه‌فرد است، شما کمتر بازیکنی مثل او می‌بینید که میانه میدان اینطور دریبل بزند. بلینگام که بازیکن فوق العاده‌ای است، کاملا متفاوت است. تعداد بسیار کمی از بازیکنان، در صورتیکه در حال حاضر در فوتبال اروپا وجود داشته باشند، مثل موسیالا هستند.

وقتی چنین بازیکنانی را می‌بینید که به راحتی بازیکن مقابل را از پیش رو برمی‌دارند، یاد وقتی می‌افتید که بچه بودید و بازی‌های مارادونا را تماشا می‌کردید.

بلینگام و موسیالا دو بازیکن تماشایی هستند اما کاملا با هم تفاوت دارند ندارد. من عاشق تماشای بازی موسیالا هستم. احتمالاً از تماشای بازی او بیشتر از تماشای جود بلینگام لذت می‌برم.

جود واقعا جذابیت خاصی دارد. اما کاری که او انجام می‌دهد خاصی است؛ کسی که واقعا می‌تواند دریبل بزند. من در مورد یک وینگر صحبت نمی‌کنم که در گوشه‌ها از مقابل یک بازیکن عبور کند این درمورد یک هافبک وسط متفاوت است."

دیگر خبرها

  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست