Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از آخر وقت امروز در استان خبر داد و گفت: شدت بارندگی از اواخر وقت امروز تا اوایل روز دوشنبه در نیمه غربی استان به شکل برف و باران خواهد بود همچنین در مناطق مستعد، ‌رعد و برق و کولاک برف دور از انتظار نیست.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از اواسط امروز به استان و فعالیت آن تا اواخر روز دوشنبه بر روی استان است و آسمان امروز در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و از بعداز ظهر در نیمه غربی، همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادامه بارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در اکثر مناطق استان، ادامه داد: شدت بارندگی از اواخر وقت امروز تا اوایل روز دوشنبه و در نیمه غربی استان به شکل برف و باران خواهد بود همچنین در مناطق مستعد، رعد و برق و کولاک برف دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید در روز دوشنبه به ویژه در نیمه شرقی خبر داد و گفت: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه افزایش می‌یابد و دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های روز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین زمان به شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی شهرستان خور با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد را گرم‌ترین نقطه استان دانست و افزود: شهرستان بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان است، برای کلان‌شهر اصفهان نیز بارش‌ها به شکل باران خواهد بود.

کد خبر 556491

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی هشدار هواشناسی پیش بینی هواشناسی اصفهان کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده هشدار هواشناسی در مورد بارش برف افزایش دمای هوا افزایش دمای هوای اصفهان بارش برف و باران بارش برف و باران در استان اصفهان بارش برف و باران در مناطق غربی استان اصفهان ورود سامانه بارشی به اصفهان بارندگی شدید وزش باد و کاهش دما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد برف و باران روز دوشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابری است، گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی از غرب کشور وارد استان می شود و اکثر مناطق استان کرمان را در بر می گیرد.

وی افزود: این سامانه تا آخر هفته در سطح استان کرمان فعال است. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با افزایش ابر، شاهد وقوع ناپایداری های جوی در سطح استان هستیم که این پدیده با رعدوبرق و تند بادهای لحظه ای همراه است.

راستی با اشاره به اینکه با توجه به نوع بارش ها آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، تصریح کرد: در مناطق مستعد، احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی بیان داشت: بیشینه بارش ها روز پنج شنبه در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان کرمان است. 

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: طی این مدت بر سرعت وزش باد افزوده می شود که مناطق شمال غرب، جنوب شرق و برخی مناطق جنوب، درگیر این پدیده جوی می شوند که غلظت غبار در این مناطق دور از انتظار نیست. 

وی گفت: برای روز شنبه از شدت ناپایداری های جوی کاسته می شود.

راستی بیان کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • سامانه بارشی در راه کرمان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت