Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محرم روزبه» روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس فعالیت ورزشی گروه ۲ و ۳ از جمله استخرهای سرپوشیده، بدنسازی‌ها، فعالیت‌های سالنی و رشته رزمی و گروهی با دستور العمل ستاد ملی کرونا تا اطلاع ثانوی در شهرستان‌های قرمز ممنوع است.

وی با اشاره به فعالیت ورزشی در شهرستان‌های زرد و نارنجی ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها که دارای وضعیت زرد و نارنجی هستند برگزاری تمرینات ورزشی با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه خاطرنشان کرد: وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های کبودرآهنگ، بهار، فامنین و نهاوند نارنجی و بقیه شهرهای استان در شرایط قرمز قرار دارند.

وی با بیان اینکه همکاری باشگاه داران در رعایت دستورهای صادره از سوی ستاد مقابله با کرونا مطلوب است، یادآور شد: تاکنون مورد تخلفی که منجر به پلمب مجموعه ورزشی شود، گزارش نشده است.

معاون اداره ورزش و جوانان استان همدان افزود: در صورت بی‌توجهی متولیان ورزشی به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیات ورزشی است ضمن اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ فضای ورزشی در سطح این استان در اختیار ورزشکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۶ شهرستان «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین» دارای وضعیت قرمز و شهرستان های «نهاوند، کبودرآهنگ، بهار و فامنین دارای وضعیت نارنجی هستند.

برچسب‌ها کرونا استان همدان ایرنا همدان اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان همدان ایرنا کرونا استان همدان ایرنا همدان اسدآباد استان همدان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان

پاکستان اعتبار کارت «اثبات ثبت نام» (پی‌.او‌.آر) پناهجویان افغان در این کشور را تا دهم تیرماه سال جاری تمدید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دولت پاکستان به ریاست «شهباز شریف» اعلام کرد اعتبار کارت اثبات ثبت نام (پی‌.او‌.آر) پناهجویان افغان در این کشور تا دهم تیرماه (30 ژوئن) امسال تمدید شده است.

در ادامه نگرانی‌ها از روند اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان، روزنامه «داون نیوز» نوشت با تمدید مهلت دو ماهه این کارت‌ها، در حال حاضر پناهجویان می‌توانند به مدارس، حساب‌های بانکی و سایر تسهیلات مرتبط با آن دسترسی داشته باشند.

براساس گزارش اداره مهاجرت سازمان ملل از میان حدود 1.7 میلیون پناهجوی افغان که در پاکستان زندگی می‌کنند، حدود50 هزار نفر از آنها دارای کارت اقامت پی‌.او‌.آر هستند.

مدرکی از دخالت پناهجویان افغان در ناامنی‌های پاکستان نیستآغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستانفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی است

دولت پاکستان از مهرماه (اکتبر) سال گذشته تاکنون بیش از نیم میلیون پناهجوی افغان فاقد مدرک را به‌صورت گسترده اخراج کرده است.

پاکستان ابتدا روند اخراج  پناهجویانی را آغاز کرد که هیچ نوع مدرک اقامتی و مهاجرتی با خود نداشتند، در مرحله بعد اخراج پناهجویان دارای کارت پی.او.آر افغانستان اجرایی شد، مرحله سوم اخراج پناهجویانی خواهد بود که دارای کارت مهاجرت سازمان ملل هستند.

دولت پاکستان همچنین تأکید کرده است دارندگان کارت پی.او.آر در مرحله‌ی سوم اخراج مهاجرین به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا