Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:12:01 GMT

صورت مالی استقلال و پرسپولیس منتشر شد + فایل

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۹۹۱۹

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،امروز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰  صورت مالی  دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سایت کدال منتشر شد.

صورت مالی پرسپولیس را در فایل  زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.    پرسپولیس

صورت مالی استقلال را در فایل  زیر می توانید مشاهده و بررسی کنید.  استقلال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بورس اخبار بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز اوضاع بورس امروز اخبار مرتبط تشکیل تعاونی سهامی عام، قالب مناسب واگذاری سهام سرخابی ها به هواداران و ذی نفعان تجمع اعتراضی بورسی ها این هفته هم برگزار شد + عکس و فیلم بورس چه زمانی از خواب زمستانی بیدار می شود؟ پیش بینی بورس هفته آینده / اسفند هم مثل بهمن است؟ شفافیت و گزارش گری مستمر اصل اول در صندوق های املاک و مستغلات یخبندان بورس ادامه دارد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها زمان توافق نهایی در وین قابل پیش بینی نیست روسیه مسئولیت حمله سایبری به اوکراین را به عهده نگرفت صورت مالی استقلال و پرسپولیس منتشر شد + فایل قیمت موتورسیکلت با خودرو برابری می کند؟ + جدول بانکی ها با اقبال ۴۰ میلیارد تومانی حقیقی ها روبرو شدند تجاری سازی خودروها بر تولید خودروهای ناقص ارجحیت دارد شاخص کل با افت ۲۷۹ واحدی معاملات را به پایان برد دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه هند جیب سربازان پر پول می شود؛ حقوق ۵ میلیونی برای متاهلان تهران آلوده در واپسین روزهای زمستان کارگران منتظر افزایش حقوق ۶۰ درصدی باشند؟ خودروی استاندارد به شرط گرانی! ادامه روند نزولی بازار ارز؛ منتظر دلار ۲۵ هزار تومانی تمدید تعطیلی مهدهای کودک در شهرهای قرمز تنهایی ریسک ابتلا به زوال عقل را افزایش می دهد کتاب «کریپتوکارنسی» با حمایت «جیرینگ» منتشر شد دریافت پول نقد در ایستگاه های متروی تهران ممنوع شد خودروهای چینی گران می شوند؟ حذف NFT های غیرفعال با ‌ارتقای جدید در اوپن سی تبعیض جدید مالیاتی به نفع برخی پزشکان وزیر خارجه قطر: توافق با ایران به نفع منطقه است واکنش بازار خودرو به طولانی شدن مذاکرات وین / صعود یکباره قیمت ۲۰۶ تشکیل تعاونی سهامی عام، قالب مناسب واگذاری سهام سرخابی ها به هواداران و ذی نفعان آغاز طرح انضباط بخشی به موتورسواران در تهران علائم ابتلا به زیرسویه اومیکرون شدیدتر است ترامپ اسناد محرمانه را به خانه اش برده بود NFT و دیفای انقلابی بزرگ در حوزه املاک ایجاد می کنند قیمت دلار ۳۰ بهمن ماه۱۴۰۰ پوتین چه به اوکراین حمله کند یا نکند، به روسیه آسیب زده است دیدار وزرای خارجه ایران و قطر در حاشیه کنفرانس مونیخ کش و قوس آزمون وکالت ١٤٠٠ چرا کنگره سد محکمی برابر احیای برجام نیست رفع ابهاماتی درباره اومیکرون ۸۶ درصد از دستگاه های اجرایی از ارائه صورتحساب امتناع کردند سیر نزولی نمودارهای کرونایی شرکت مهندسی موجان؛ در مسیر توسعه ملی انتقال صدها هزار غیرنظامی به روسیه در پی نا آرامی های شرق اوکراین حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می شود بررسی بودجه و ارز ترجیحی در جلسه غیرعلنی روسی ها برای بازدید از گلخانه های فلفل دلمه ای به ایران می آیند سرعت ذهنی تا چه سنی بالا است؟ چرا رشد نقدینگی همچنان صعودی است؟ خبر خوب برای زنان شاغل کنتورهای گاز هم هوشمند می شود برنامه ریزی برای تامین بنزین نوروز انجام شد پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بازنشستگان به کجا رسید؟ دوره آموزشی سربازان اعزامی اسفند چند روز است؟ تشریح مدیریت کرونا در کشور از ابتدا تا کنون پرفروش ترین یخچال های اسنوا چند؟ (جدول) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس اخبار بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز اوضاع بورس امروز بورس امروز صورت مالی منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتشار خبری با عنوان "اتفاق عجیبی دیگر در بازی پرسپولیس و سپاهان؛ آمبولانس اورژانس در ورزشگاه نبود! "، روابط عمومی سازمان اورژانس استان تهران جوابیه‌ای صادر کرد.

در خصوص موضوع عدم حضور آمبولانس‌های اورژانس تهران در ورزشگاه آزادی در حین برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان، لازم به ذکر است که سازمان اورژانس استان تهران همواره در بیشتر رویدادها و تجمعات، اعم از ملی، مذهبی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، با تمام توان نسبت به ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان اقدام نموده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. همچنین خدمات اورژانس استان تهران به هموطنان کاملاً رایگان بوده و بر مبنای قانون هر تماس گیرنده‌ای با هر نژاد و قومیتی، که با شماره ۱۱۵ تماس حاصل نماید وظیفه خود می‌دانیم در کمترین زمان ممکن، ارائه خدمت نمائیم.

پوشش برنامه و تجمعات بخش خصوصی اعم از ورزشی و غیر ورزشی که دارای درآمدهای هنگفت مالی برای برگزار کنندگان است، از وظایف ذاتی این سازمان نبوده و متولیان امر می‌بایست قبل از شروع برنامه‌های خود نسبت به تأمین آمبولانس تدبیر نمایند.

خاطر نشان می‌گردد حجم بالای تماس روزانه مددجویان در استان بیش از ۱۱ هزار تماس بوده و در سال گذشته یک میلیون و ۲۶۰ هزار مأموریت در تهران انجام پذیرفته است که این مهم بیانگر نقش حیاتی اورژانس در سلامت شهروندان است.

تمام این دستاوردها در شرایطی صورت می‌پذیرد که در تهران، خدمات جاری با زحمات مضاعف همکاران ما در حال ارائه بوده و استقرار ناوگان اورژانس در زمان برگزاری مسابقات متعدد ورزشی موجب بروز چالش در ارائه خدمت ارزشمند به هموطنان می‌گردد.

استقرار آمبولانس در تمامی تجمعات، اعم از کوچک و بزرگ، مستلزم اختصاص آمبولانس و کارشناس عملیاتی به صورت انحصاری به آن رویداد است. این امر در حالی است که اورژانس استان تهران وظیفه خطیر خدمت‌رسانی به تمامی ساکنین پایتخت و استان تهران را در طول شبانه‌روز بر عهده دارد؛ لذا برگزارکنندگان این مسابقات ورزشی لازم است قبل از شروع بازی‌ها نسبت به پرداخت هزینه و تأمین آمبولانس از بخش خصوصی یا دولتی اقدام نماید.

در مسابقه اخیر ضمن ارائه تمامی این موارد به صورت مکتوب به مسئولان برگزاری، متأسفانه برگزار کنندگان با بی توجهی اقدامی در این زمینه انجام ندادند، با این حال جهت خدمت رسانی در بازی پرسپولیس و سپاهان، تمام پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس در اطراف ورزشگاه آزادی در آماده‌باش کامل قرار داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، آمبولانس‌ها در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می‌گردیدند.

با توضیحات بیان شده این سازمان آمادگی دارد تا با همکاری مسئولین ذی ربط، نسبت تعیین سازوکاری شفاف برای تأمین منابع مورد نیاز جهت ارائه خدمات بهتر در رویدادهای ورزشی اقدام نماید.

کد خبر 6098348 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال