Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون فوتبال در خبری از آغاز به کار رسمی میرشاد ماجدی در این فدراسیون خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمعی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (شنبه) به منظور پیگیری امور جاری و برنامه‌ریزی برای دوره سرپرستی با میرشاد ماجدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اعضا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، بر لزوم حفظ انسجام و اولویت‌بندی دقیق کارها تأکید کردند. اعضای هیئت رئیسه همچنین حفظ آرامش و امنیت خاطر تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، به ویژه تیم ملی بزرگسالان در آستانه جام جهانی فوتبال را اولویت شماره یک این فدراسیون اعلام کردند و در راستای تأمین زیرساخت‌ها و منابع لازم برای حضور درخشان تیم ملی در این رقابت‌ها به بحث و بررسی پرداختند.

میرشاد ماجدی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیئت رئیسه در انتخاب او به‌عنوان سرپرست، گفت: در این مقطع به صورت ویژه نیازمند هم‌افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش و پیشکسوتان و کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می‌دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسائل به کار خواهیم گرفت و ان‌شاءالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته‌بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

میرشاد ماجدی با چند رأی سرپرست فدراسیون فوتبال شد؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ایران میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم