Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان گفت: برای احداث تصفیه‌خانه آب شرب کامیاران ۳۰۰میلیارد تومان هزینه و جمعیت ۷۰هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کامیاران ، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در سفر به شهرستان کامیاران مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و مقامات نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران شهرستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

استاندار کردستان همچنین در این سفر کلنگ آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه آب شرب شهر کامیاران را به زمین زد و اظهار داشت: برای احداث این تصفیه‌خانه 300میلیارد تومان هزینه و جمعیت 70هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، قرار است این پروژه در مدت زمان کمتر از 18سال به بهره‌برداری برسد، گفت: بنا بر این است تا همه مشکلات پروژه‌های عمرانی اعم از مسائل حقوقی و اعتباری حل نشده باشد، کلنگ‌زنی آنها انجام نخواهد شد.

زارعی‌کوشا با اذعان به اینکه محل احداث این تصفیه‌خانه متعلق به امور آب کرمانشاه است، افزود: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با معاون وزیر نیرو مقرر شده که انتقال قطعی این زمین به آب و فاضلاب کردستان در هفته آینده انجام شود و بر همین مبنا امروز عملیات اجرایی این پروژه مهم در شهر کامیاران را آغاز کردیم.

گفتنی است؛ این تصفیه‌خانه در مساحت 8 هکتار، سیستم آن تصفیه متعارف بوده و ظرفیت تصفیه 300لیتر در ثانیه است.

تحقق مصوبه سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان/ تعیین تکلیف تصفیه‌خانه فاضلاب الشتر پس از 20 سال + تصاویرتصفیه‌خانه فاضلاب شادگان با حضور وزیر کشور بهره‌برداری شد

انتهیا پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر