Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که آمریکا با تحمیل ائتلاف‌ها، نامزد‌ها و هزینه پول‌های گزاف در فرایند برگزاری انتخابات، در تلاش برای تغییر معادلات و رسیدن به اهداف سیاسی‌اش علیه مقاومت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که لبنان هرگز بخشی از موج عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی در منطقه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روسیا الیوم، علی دعموش تاکید کرد: ما به مصونیتی سیاسی و توجه و آگاهی نسبت به آنچه برای ما برنامه‌ریزی می‌شود، نیاز داریم تا در راستای اهدافی که دولت آمریکا در لبنان دنبال می‌کند، پیش نرویم و مجبور به عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیل نشویم .این موج را برخی کشورهای حوزه خلیج فارس آغاز کردند و برخی دیگر را به آن تشویق می‌کنند، به گونه‌ای که مانند دو روز گذشته در برخی کشورهای حوزه خلیج فارس از « نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گرمی استقبال می‌شود ، همانگونه که دو روز قبل در بحرین این امر صورت گرفت.

این مقام حزب الله افزود: نهادینه‌سازی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امری عادی از سوی این کشورها است و ممکن است بر روی افراد ضعیف و کسانی که آرمان فلسطین را معامله می‌کنند و کشورها و دولت‌های ضعیف  تاثیر بگذارد ؛اما هرگز نخواهند توانست گروه‌های شریف و مقاومت را تحت تاثیر قرار دهند و ملت‌ها را سوار موج عادی سازی روابط کنند که بزرگترین خیانت به امت اسلامی محسوب می‌شود.

دعموش در ادامه افزود: مردم خیانتی که در نتیجه عادی سازی با دشمن صهیونیستی به ملت، فلسطین و بیت المقدس انجام شده را نمی‌پذیرند و نمی‌توانند دنبال این موج بروند و در همه زمینه‌ها و سطوح در برابر هر گونه عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی مقاومت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تحرکات مردمی بحرین در رد عادی‌سازی روابط که در سفر نخست وزیر اسرائیل به بحرین شاهد آن بودیم، مؤید مخالفت ملت‌های عربی و اسلامی با همه اشکال عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی است.

3 هشدار دبیر کل حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها چه بود؟انتقاد وزیر انرژی لبنان از مانع‌تراشی آمریکا و بانک جهانی در انتقال گاز و برقسرنوشت مبهم سنی‌های لبنان در سایه اختلافات برادران حریری/ آیا عربستان «بهاء» را جایگزین «سعد» می‌کند؟

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: تلاش‌های آمریکایی و غیرآمریکایی به اشکال مختلف برای کشاندن لبنان به این موج و تحمیل عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی وجود دارد، اما مردم لبنان حاضر نیستند لبنان در جریان عادی‌سازی روابط منطقه باشد و با تمام تلاش‌ها برای تحقیرشان مقابله خواهند کرد و نمی‌پذیرند که لبنان تحت هر بهانه‌ای تسلیم شود و یا با رژیم اسرائیل عادی‌سازی کند.

شیخ دعموش همچنین افزود: آمریکا به تلاش خود برای تحمیل سلطه بر لبنان از طریق دخالت مستقیم در انتخابات پارلمانی لبنان ادامه می‌دهد و با تحمیل ائتلاف‌ها، نامزد‌ها و هزینه پول‌های گزاف در فرایند برگزاری انتخابات، در تلاش برای تغییر معادلات و رسیدن به اهداف سیاسی‌اش در ارتباط با مقاومت، سلب منابع و ثروت‌های لبنان و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

این مقام ارشد حزب الله تصریح کرد: تداوم حمله و هدف قرار دادن مقاومت از جانب آمریکا، عربستان سعودی و امارات و ادامه تحریم‌های واشنگتن علیه لبنان نشان از خصومت و تجاوزگری آمریکا و سعودی علیه کشور ما و کشور‌ها و ملت‌های منطقه و تمایل و گرایش آنان برای سلطه گری، سیطره، باج خواهی و تحمیل خواسته‌ها و دیکته‌هایشان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی اسرائیل حزب الله لبنان عادی سازی با دشمن صهیونیستی عادی سازی روابط حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی برای نخستین بار از موشک‌های الماس استفاده کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرده که روز گذشته در حمله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی و همچنین هدف قرار دادن تجمع گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک المناره از این نوع موشک‌ها استفاده کرده است.

حزب الله لبنان در همین رابطه تصاویر ویدئویی جدیدی نیز منتشر کرده است که بیانگر آغاز استفاده از از موشک‌های نوع الماس در نبرد کنونی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

بنابراین گزارش، موشک‌های الماس از موشک‌های هدایت شونده محسوب می‌شوند که می‌توانند با عبور از سامانه‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی، نقاط ضعف آنها را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6091136 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان