Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد مهدی مجذوبی گفت: اکنون  ۹ بیمار کووید ۱۹ در این بخش بستری هستند و هشت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادن (ان. آی. سی. یو) بستری هستند که اطفال ۱۲ درصد تخت‌های این بخش را اشغال کردند.

 در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۳۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته استان همدان مراجعه کردند  و از این تعداد ۹۶ نفر در بخش عادی و آی سی یو بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:۵/۳ درصد مراجعان به بیمارستان‌ها بستری شدند و هم اینک ۵۲۹ نفر در بیمارستان‌های این استان به علت ابتلا به کرونا بستری هستند که نسبت به هفته گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از ۵۲۹ نفر بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان همدان ۱۲۵ بیمار در بخش «آی. سی. یو» بستری بوده و وضعیت ۴۸ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

مجذوبی گفت: ۵۰ درصد از مجموع تخت‌های بیمارستانی استان همدان معادل یک هزار و ۱۳۰ تخت به بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داه شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با گفت: آمار واکسیناسیون علیه کرونا از سه میلیون دُز گذشته است و روند افزایشی واکسیناسیون در نوبت اول و دوم بسیار کُند شده و هم اینک ۹۲/۴ درصد جامعه هدف طرح ملی واکسیناسیون نوبت اول، ۸۱/ ۴ درصد نوبت دوم و ۳۳/ ۱ درصد نوبت سوم را دریافت کردند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تخت های آی سی یو استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال