Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت‌الله ویسی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد مرغ منجمد مورد نیاز خود را بعد از خرید در سامانه بازار گام، به صورت رایگان درب منازل تحویل می‌گیرند.

وی بیان داشت: زیرساخت‌های توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در استان فراهم شده و مردم می‌توانند مرغ منجمد را بعد از سفارش و خرید روی سامانه بازار گام، آن را رایگان درب منازل خود تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی با بیان اینکه آماده کردن زیرساخت‌های راه‌اندازی توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در این استان کار سختی بود، گفت: این امر، با تلاش همکاران و حمایت‌های مدیر ارشد بخش کشاورزی محقق شد و با توافقات تهران با شرکت پست پیشگامان برای توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در سراسر کشور، ما هم تابع برنامه‌های کشوری هستیم، اما از وجود رقابت بین شرکت‌های مختلف متقاضی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: عملیات توزیع هوشمند گوشت مرغ منجمد در این استان را با شرکت پست پیشگامان آغاز می‌کنیم و هر شرکت رقیبی که از تهران مجوزهای لازم را بگیرد می‌تواند در کنار این شرکت فعالیت کند.

کد خبر 5428087

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشت مرغ کهگیلویه و بویراحمد خرید اینترنتی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل آیین اعتکاف عکس استانها تبریز واکسن کرونا گرگان سانحه تصادف توزیع اینترنتی مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان