Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مصطفوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی«برف آخر» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره تجربه حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی برای فیلم سینمایی«برف آخر» در جشنواره فیلم فجر افتاد و من بسیار راضی هستم. 

وی افزود: همیشه کسانی که از جشنواره فیلم فجر جایزه دریافت می‌کنند، خوشحالند و کسانی که جایزه دریافت نمی‌کنند گلایه دارند و از اتفاقات ناراضی هستند؛ اما به نظرم نفس برگزاری چنین جشنواره‌ای اتفاق خوبی است، چرا که فیلمسازان را دور هم جمع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم فجر محملی است فیلمسازان همدیگر را تشویق کنند، یعنی یک روحیه همدلی به وجود می‌آورد. 

این تهیه‌کننده سینما بیان کرد: جشنواره فیلم فجر و اهدای جوایز آن به ما یاد می‌دهد که اگر شخصی از ما بالاتر و بهتر است، او را تحسین و تشویق کنیم، نه اینکه اعتراض کنیم که چرا فلان شخص از من بهتر و بالاتر است. مثلاً حرکتی که پژمان جمشیدی در اختتامیه جشنواره امسال از خود نشان داد، شایسته تقدیر است، او که به نحوی رقیب امین حیایی برای دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد بود، پس از اهدای سیمرغ به امین حیایی، ایستاد و او را تشویق کرد. 

مصطفوی با اشاره به دریافت چهار سیمرغ بلورین توسط فیلم سینمایی «برف آخر» در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: حقیقتاً به عنوان تهیه‌کننده یک فیلم مستقل، تصورش را هم نمی‌کردم فیلممان جایزه دریافت کند، چرا که احساسم این بود جوایز بین فیلم‌هایی که با سرمایه دولتی ساخته شدند، تقسیم می‌شود. صادقانه داوری منصفانه جشنواره امسال بسیار خوشحالم کرد. 

وی درباره اکران فیلم سینمایی «برف آخر»، گفت: ما در جشنواره امسال چهار سیمرغ بلورین دریافت کردیم، این موضوع بر اکران ما تاثیر مثبت می‌گذارد؛ اما این موضوع تنها شرط لازم برای اکران موفق نیست. درباره اینکه چه زمانی فیلم سینمایی «برف آخر» را اکران می‌کنیم، هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم، چرا که باید موضوع کرونا و پخش‌کننده مناسب را نیز مد نظر قرار دهیم، تا اکران مناسبی برای این فیلم داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی برف آخر امین حیایی جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی تهیه کننده برف آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه

مستند ایساتیس به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه‌کنندگی راحیل صحرایی و علیرضا دهقان بعد از موفقیت در جشنواره‌های داخلی و خارجی از زمستان ۱۴۰۲ در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌ها به اکران عمومی درآمد و بر اساس آمار سامانه فروش فیلم‌های سینمای ایران عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم این گروه را از آن خود کرده و رضایت مخاطبان و منتقدان را همراه دارد.

«ایساتیس» پیش از این در جشنواره سینماحقیقت و جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، جشنواره جهانی فیلم فجر و جشن مستقل سینمای مستند ایران به نمایش درآمده و موفق به کسب جایزه ویژه دبیر جشنواره سینماحقیقت، تندیس بهترین مستند بلند در بخش بین‌الملل جشنواره شهر و تندیس موسیقی از جشن مستقل سینمای مستند شد.

این فیلم همچنین در جشنواره‌های خارجی از جمله جشنواره فیلم مستند مسکو، جشنواره اوشن سیتی امریکا، کازان روسیه، جشنواره سبز مونتنگرو، جشنواره مستند ازمیر و... شرکت کرده و جوایزی از جمله جایزه بهترین فیلم جشنواره اوشن سیتی، جایزه بهترین فیلم جشنواره مونته نگرو را کسب کرده است.

داستان فیلم مستند «ایساتیس» به معرفی قنات‌ها و تاریخچه آن در استان یزد است و به این بهانه قسمت مهمی از تاریخ این استان کهن ایران را بازگو می‌کند و صدایی است شاعرانه و قصه‌گو که تا به حال ناشنیده مانده است.

تدوین این فیلم توسط بهمن کیارستمی و پویا پارسامقام صورت گرفته و فیلمبرداری آن به عهده مهدی آزادی است. داستان فیلم با صدای ابوالحسن تهامی‌نژاد، نصرالله مدقالچی، زهره شکوفنده و مریم شیرزاد روایت می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این مستند سینمایی می‌توانند به سایت https://gisheh۷.ir/event/۴۵۶۶۶/ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد