Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امیرعبداللهیان در این دیدار بر لزوم تلاش دو کشور برای نزدیک تر کردن دیدگاه های تهران و آمستردام و اجرایی شدن توافقات فیمابین برای توسعه و گسترش بیش از پیش روابط تاکید کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با تشریح آخرین وضعیت روند مذکرات رفع تحریم های کشورمان در وین و تبادل نظر با همتای هلندی خود در این خصوص، بر موضع جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت رفع همه تحریم های ناهمخوان با برجام و لزوم توجه به رعایت خطوط قرمز کشورمان در روند مذاکرات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در مورد وضعیت افغانستان و اولویت کمک های انسانی و رسیدگی به وضعیت آورگان و پناهجویان افغانستانی، بر لزوم عمل جامعه جهانی به وظایف خود در قبال این کشور تاکید کرد.

دکتر امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به وضعیت بغرنج یمن و در حال خارج شدن این وضعیت از کنترل، تاکید کرد این وضعیت به هیچ وجه به نفع کشورهای منطقه نیست و ضروری است همه کشورها با مسئولیت پذیری به وضعیت فاجعه بار انسانی در یمن از طریق پایان جنگ و تجاوز نظامی و پیگیری راهکار سیاسی پایان بخشند.

ووپکه هوکسترا وزیر امور خارجه هلند نیز با ابراز خرسندی از دیدار با حسین امیرعبداللهیان، ابراز امیدواری کرد به زودی به تهران سفر نماید و از نزدیک با وزیر امور خارجه کشورمان در مورد توسعه و گسترش روابط دوجانبه و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه ای تبادل نظر و رایزنی نماید.

ووپکه هوکسترا همچنین با ابراز امیدواری برای حصول توافق در زمان کوتاه ترین زمان ممکن برای عبور به یک شرایط جدید، بر آمادگی هلند برای گسترش روابط دوجانبه و ارتقاء همکاری ها با ایران تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امیرعبداللهیان وزیر خارجه هلند تحریم های ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح سه شنبه در جمع اولیا ومربیان مدرسه شهید هندوزاده گفت: حضور شما در این جلسه نشان از آن است که به آینده فرزندانتان اهمیت می دهید.
فرمانده انتظامی استان، انتخاب صحیح دوست، رعایت اصول خود مراقبتی و اخلاقی در فاصله بین مدرسه و منزل، گزارش موارد مشکوک و خاص به مربیان و اولیا را از راه های مفید در زمینه پیشگیری از حوادث ناگوار و در برخی موارد غیر قابل جبران برای دانش آموزان دانست.

سردار فرشید اضافه کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه های استان این آمادگی را برای آموزش اقشار مختلف در حوزه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

وی، با مقایسه وضعیت تحصیل در زمان گذشته با حال حاضر و امکانات فراوان برای دانش آموزان کنونی تصریح کرد: کسب آگاهی و خود مراقبتی در حوزه استفاده از برنامه های فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس است که از گرفتار شدن و فریب خوردن افراد از سوی افراد سودجو، برداشت های اینترنتی غیرمجاز، هتک حرمت و خدشه به حیثیت افراد جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بر رعایت اصول خودمراقبتی از سوی همه شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت تاکید و افزود: از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس در شرایط کنونی، نظارت جدی والدین بر معاشرت های فرزندان، نحوه رفتار و پوشش آنان و رعایت اصول ایمنی و امنیتی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم است که جا دارد از همکاری خوب والدین و عموم شهروندان قدردانی کنیم.

کد خبر 6093280

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت