Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده فیلمنامه فیلم نمور گفت: من مثل همه مردم ایران و همه مردم کشورم به ضوابط اخلاقی و شرعی ایمان داشته و اگر با سوتفاهمی این مساله را به جامعه القا کردم از تمامی مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری میزان - نوشین معراجی، نویسنده فیلنامه نمور، با انتشار یک فایل صوتی در پی حواشی ایجاد شده در نشست خبری این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر با انتشارصوتی از خود گفت: من نوشین معراجی نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «نمور» هستم که در جشنواره چهلم فجر پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با حواشی این جشنواره و در طول نشست خبری این فیلم جمله‌ای از من در فضای مجازی پخش شد که باعث حواشی فراوانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نویسنده فیلمنامه نمور در همین راستا ادامه داد: فقط می‌خواستم خدمت شما عرض کنم که این جمله بدون قصد و غرض قبلی بیان شده و تحت فشار سوال و پاسخ‌های انروز و در واقع جوی که داخل نشست خبری بود این جمله را بیان کردم، من مثل همه مردم ایران و همه مردم کشورم به ضوابط اخلاقی و شرعی ایمان داشته و پایبند اصول اخلاقی هستم و به عقد و ارائه خطبه عقد پایبند هستم و اینکه هیچ قصدی برای اشاعه فضای ناشایستی که در فضای مجازی بیان می‌شود نداشتم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینما اینجا کلیک کنید

معراجی ضمن عذرخواهی از مردم ایران خاطرنشان کرد: اگر با سوتفاهمی این مساله را به جامعه القا کردم از تمامی مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم و میخواهم همه شما بدانید که من مثل همه شما پایند به اصول اخلاقی هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینماگران جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینماگران جشنواره فیلم فجر مردم کشورم نشست خبری همه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جایزه ملی البرز

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • نشست خبری سریال نون خ
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان