Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «مهدی جعفری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم در  ماه‌های پایانی سال مرتبط با تنظیم بازار اقلام مصرفی، پروتئین و میوه است.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۱۳۰ بازرس و ۶۰ ناظر سازمان جهادکشاورزی با عنوان همیاران بازار در سطح شهرستان‌های استان سازماندهی و خدمت‌دهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز توزیع ۵۴۵ کیلوگرم برنج در بازار مصرف

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از تخصیص و توزیع هزار و ۷۷۵ کیلوگرم انواع برنج از مهرماه امسال به استان خبر داد و گفت: از این مقدار ۵۴۵ کیلوگرم در حال توزیع است.

جعفری یادآور شد: ۱۵۰ تن برنج در قالب سبد معیشتی محرومین در اختیار نهادهای حمایتی و ۱۳۵ تن نیز به فروشگاه‌های اتکاء تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ هر کیلوگرم برنج هندی تنظیم بازار برای مصرف‌کننده ۲۴ هزار تومان و برنج تایلندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان می‌باشد.

توزیع ۱۰۰ گوشت مرغ منجمد در بازار مصرف

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان‌جنوبی گفت: ۱۷۵ تن شکر تنظیم بازار ویژه خانوار با قیمت ۱۵ هزار و ۲۳۰ تومان، ۱۵۰ تن شکر اصناف و صنعت و ۸۶ تن نیز شکر زنبورداران توزیع شده است.

جعفری با اشاره به توزیع ۱۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار به قیمت هرکیلوگرم ۲۰ هزار تومان برای مصرف‌کننده افزود: در مرحله دوم نیز ۴۰ تن گوشت مرغ منجمد شده وارد بازار شده است.

وی از تولید روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: ۴۰ تن گوشت مرغ تولید شده در استان به مصرف می‌رسد و ۱۱۰ تن مازاد نیز به استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌رضوی، یزد و کرمان صادر می‌شود.

صادرات ۶۰ تن تخم‌مرغ مازاد خراسان‌جنوبی به چهار استان همجوار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به تولید ۹۰ تن تخم‌مرغ در استان خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ تن در بازار استان به مصرف می‌رسد و ۶۰ تن مازاد به استان‌های مجاور صادر می‌شود.

 جعفری قیمت گوشت مرغ گرم در خراسان‌جنوبی را ۲۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر شانه تخم‌مرغ برای مصرف‌کننده ۳۲ هزار تومان تعیین شده است.

وی از ابلاغ ۴۰ تن گوشت سردست گوساله منجمد خبر داد و گفت: هر کیلو گوشت منجمد سردست گوساله برای مصرف‌کننده ۱۰۷ هزار تومان است.

ذخیره ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی در خصوص تنظیم بازار میوه شب عید اظهار داشت: ۴۰۰ تن سیب و ۴۰۰ تن پرتغال خریداری شده در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

جعفری یادآور شد: سهمیه انواع روغن نباتی خراسان‌جنوبی ۷۲۴ تن بوده که وارد بازار مصرف شده است.

وی از عرضه اینترنتی شکر، مرغ و برنج در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: سامانه www.post-sam.ir با همکاری‌ پست راه‌اندازی و شهروندان می‌توانند از این طریق اقلام تنظیم بازار خود را خریداری نمایند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی سازمان جهاد کشاورزی مرغ تنظیم بازار رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برای مصرف کننده تنظیم بازار هزار تومان گوشت مرغ تن گوشت تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات بیش از ۷۰ قلم کالا نظیر فرآورده‌های لبنی، بستنی، سیمان، مصنوعات معدنی، چوب واشیا چوبی و...، گفت فروردین ماه امسال ۱۴۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار از طریق گمرکات مازندران (نوشهر، امیرآباد، ساری، فریدونکنارو آمل) به نقاط مختلف دنیا صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۷۰ درصد و از نظر ارزشی ۹ درصد رشدرا نشان می‌دهد.

او افزود: طی فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۵۸۲ هزار و ۶۴۶ تن کالا به ارزش ۱۷۹ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار بین گمرکات مازندران و شرکای تجاری آن مبادله شد.

جمشیدی در مورد مهمترین مقاصد صادراتی گمرکات مازندران، گفت: عراق با واردات ۷ هزار تن کالا به ارزش ۸ میلیون و ۵۳۶ هزار دلار اولین مقصد صادرات کالا‌های مازندران، روسیه با ۱۰۸ هزار تن به ارزش ۶ میلیون و ۴۱۶ هزاردلار، ترکمنستان با ۷ هزار تن به ارزش یک میلیون و ۲۳۰ هزار دلار، قزاقستان با ۱۴ هزارتن به ارزش یک میلیون و ۱۷۸ هزاردلار و ازبکستان با یک هزار تن به ارزش ۹۸۹ هزار دلار پنج کشوری بودند که در مجموع بیش از ۱۳۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۸ میلیون دلار از گمرکات مازندران وارد کردند. صادرات به کشور‌های فوق ۹۴ درصد وزن و ۷۷ درصد ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی