Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مطیعی در مراسم گرامیداشت سردار شهید مهدی مهدوی‌نژاد گفت: ما باید از خصوصیات شهید مهدوی نژاد درس بگیریم و خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید مهدی مهدوی نژاد در جمع مدیران و مسئولین استانی و پایوران سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان گشاده رویی و اخلاق پسندیده شهید مهدوی نژاد از بارزترین خصوصیات این شهید گرانقدر دانست و گفت: آثار و برکات زیادی در دوران زندگی سردار شهید مهدی مهدوی نژاد وجود داشت که باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: گونه نیست که رسیدن به مقام شهدا دست نیافتنی باشند بلکه راه این شهدا رفتنی و دست یافتنی است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های برجسته سردار مجاهد رزمنده حاج مهدی مهدوی نژاد استقامت  این شهید بود و در روایات داریم که اگر شیعیان ما استقامت داشته باشند ملائکه با آنها مصافحه می کنند و از آسمان و زمین به آنها برکت و  روزی می رسد.

حجت الاسلام مطیعی به سبک فرماندهی و مدیریت سردار مهدوی نژاد  اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مهدوی نژاد در کادرسازی موفق بود و نیروهایی که در ابتدای دفاع مقدس به کار گرفتند بعدها هر کدام از فرماندهان موفق شدند و این شاخصه فرماندهی و مدیریت جهادی  حاج مهدی مهدوی نژاد بود.

حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در ابتدای این مراسم با اشاره به تشییع باشکوه شهید حاج مهدی مهدوی نژاد در استان های  سمنان قم  گفت: این گونه تجلیل از سردار شهید مهدوی نژاد نشانه معنویت و اخلاص این شهید بود.

وی  با اشاره به ویژگی های برجسته این شهید والامقام افزود: از بارز ترین شاخص های شهید حاج مهدی مهدوی نژاد آرامش حاصل از ایمان عمیق بود که در وجود او این شهید گرانقدر  متجلی بود.

گفتنی است در  این مراسم که با حضور  حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد از خانواده معظم سردار شهید مهدی مهدوی نژاد تجلیل به عمل آمد.

خاطر نشان می شود سردار مهدوی نژاد بیش از ۱۰۰ ماه مسئولیت فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت که در  سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) بر اثر عوارض شیمیایی حاصل از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه استان سمنان مهدوی نژاد حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود