Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:23:22 GMT

هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۰۵۰۰

هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: کل مدارسی که فضای نامناسب دارند تعطیل هستند و هیچ مدرسه‌ای با ریسک قرار نیست باز باشد و فرمانداران دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

علی زینی وند عصر امروز 30 بهمن ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: وضعیت کل کشور شبیه به هم است و 21 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و فقط شهرستان فهرج در وضعیت زرد و فاریاب در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که تعداد بستری ها، امکانات و تجهیزات در استان تحت کنترل است، اظهار کرد: متاسفانه در این موج بستری کودکان بیشتر است و در زمینه آگاهی رساندن به مادران در راستای مراقبت از کودکانشان اقدامات لازم صورت گیرد و همچنین نباید کمبودی در خصوص تخت های ویژه کودکان نداشته باشیم.

استاندار کرمان همچنان بر لزوم واکسیناسیون تاکید کرد و افزود: اگر فردی شبه ای نسبت به رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون مطرح می کند آن را بدون پاسخ نگذارید و به صورت علمی به آن شبه پاسخ داده شود.

وی درباره برگزاری کنکور دکتری اظهار کرد: با رعایت پروتکل ها و نظارت دقیق این آزمون در استان کرمان برگزار شود.

زینی وند عنوان کرد: تعطیلی مهدکودک ها و پیش دبستان ها و دبستان ها در مناطق قرمز ادامه دارد البته به غیر از مدارس عشایری و روستایی که جمعیت کم در مدارس آنهاست و در خصوص دورکاری مادرانی که فرزند خردسال دارند مدیران همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان تعطیلی مدارس کروناویروس پیک ششم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان

 حمید علیدادی سلیمانی گفت: با تلاش همکاران این شرکت ۱۵۰۰ دستگاه کنتور نصب شد که این تعداد در هشت سال گذشته بی‌سابقه بود.
 

وی افزود : کشاورزان می‌توانند با اقدام برای نصب کنتور هوشمند از تسهیلات بدون بهره استفاده کرده و هزینه‌های آب بهای خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ هزینه آب مصرفی چاه‌های کشاورزی مجاز فاقد شمارشگر به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، بیان کرد: بر اساس بند "ب" تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۳ و برای حفظ و صیانت از آبخوان‌های کشور، شرکت‌های آب منطقه‌ای مکلف شده‌اند از چاه‌های مجاز دارای کنتور هوشمند بر اساس برداشت مجاز آنها در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی کشاورزی و راهبردی (استراتژیک) کشور به ازای هر مترمکعب برداشت آب از آبخوان‌ها معادل ۲۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شراط مذکور معادل ۵۰۰ ریال هزینه دریافت کنند.
علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این در حالی است که برای چاه‎های مجاز فاقد کنتور هوشمند در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی و راهبردی تا سقف ظرفیت پروانه بهره‌برداری به ازای هر مترمکعب برداشت آب معادل ۳۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شرایط مذکور معادل ۷۰۰ ریال هزینه دریافت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی