Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان،«محمود نقوی» در نشست مشترک روسا و معاونان پشتیبانی ادارات تابع استان، رفع مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه فرهنگیان را اولویت نخست وزارت آموزش و پرورش برشمرد و افزود: موضوع رتبه بندی برای تمام معلمان مشمول طرح در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد امید و جلب اعتماد در آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید با کار جهادی و انقلابی مشکلات پیش روی آموزش و پرورش را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و این کار با تلاش و کوشش همه جانبه دست یافتنی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین و روشنگری اظهار داشت: تبیین و روشنگری ایجاد امید می کند و ما باید در برابر حمله همه جانبه و ترکیبی دشمن، جهاد تببین و روشنگری نفر به نفر را در دستور کار خود قرار دهیم.

نقوی تصریح کرد: در این میان استفاده از همه ظرفیت ها درون و برون سازمانی باید مد نظر قرار گیرد و یکی از ظرفیت های خوب و مناسب، همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش است که در قالب طرح امین، سرباز معلم در حال انجام است.

وی با اشاره به جایگاه والای روحانیت در جامعه گفت: یکی از راه های نهادینه کردن نهضت تبیین و روشنگری، ایجاد ظرفیت های مناسب برای حضور پررنگ روحانیت در مدارس است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعلیم و تربیت ۳۰۷ هزار دانش آموز بر دوش ما نهاده شده است که ما باید دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آنان تبیین کنیم.

نقوی خاطرنشان کرد: با شفاف سازی شاخص های عملکرد در آموزش و پرورش، نقشه راه آینده تعلیم و تربیت استان بر اساس آن ترسیم شود.

برچسب‌ها مدارس شهر همدان وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شهر همدان وزارت آموزش و پرورش مدارس شهر همدان وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین