Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محمدرضا ساکت» روز شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در خصوص عزل موقت رییس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: هیچ اظهار نظری نمی‌توانم در این خصوص داشته باشم اما چیزی که برای همه مهم است، ثبات تیم های ملی فوتبال است. مجموعه هیات رییسه فدراسیون در مورد آنچه در اختیارات خودشان بوده، تصمیم گرفتند و من تنها به عنوان عضو کوچکی از فوتبال تاکید دارم که در این جابجایی‌ها و دوران موقت خدایی نکرده مشکلی برای تیم های ملی پدید نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدوارم حمایت‌های وزارت ورزش و دولت به طور جدی از فدراسیون فوتبال صورت بگیرد تا نماد فوتبال ملی رو به جلو پیش برود.

وی ادامه داد: میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال یک چهره فوتبالی است و امیدوارم نسبت به شرایط تیم‌های ملی اهتمام داشته باشد. دغدغه من تیم های ملی است چرا که در اولویت هستند. در دوران موقت نباید اختلاف نظر ها دخیل شود. 

ساکت بیان کرد: از همه رسانه‌ها خواهش می‌کنم که پاکی فوتبال را حفظ کنند. اگر می‌خواهیم کسی را از صحنه بیرون کنیم نباید فوتبال ما آسیب ببیند. فوتبال در جهان به دو گروه تقسیم می شود؛ تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند و تیم‌هایی که در این مسابقات حضور ندارند. ایران امروز افتخار دارد که با تلاش همه ایرانیان در جام جهانی حضور دارد که زمینه را برای صعود فراهم کردند.  

وی عنوان کرد: برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از ۲۵ روز قبل به فدراسیون فوتبال نامه نوشتیم و درخواست کردیم تا از AFC میزبانی بگیریم. کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایطی گذاشته که فدراسیون درخواست‌کننده باید از هر پنج گروه میزبانی کند که پیشنهاد ما این بود که دو گروه در اصفهان، دو گروه در خوزستان و یک گروه هم در تهران میزبانی بگیرند اما هیچ جوابی نگرفتیم و امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر پیگیری شود هر چند که تا الان وقت زیادی هدر شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: ما در این خصوص نامه نگاری و پیگیری داشتیم اما متاسفانه احساس می شود که شانس میزبانی از ایران گرفته شده باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا محور میزبانی را به فدراسیون‌ها داده است. آقایان گفتند پیگیری می‌کنیم و «حسن کامرانی‌فر» دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که با دبیر کل ای اف سی صحبت کرده و مقدمات این کار را فراهم کرده اما باید پیگیری جدی‌تری شود. 

ساکت در پاسخ به این پرسش که آیا به عزل دائم «شهاب‌الدین عزیزی خادم» رای خواهد داد یا خیر، گفت: هنوز مجمع تشکیل نشده و آن موقع در این مورد تصمیم می‌گیریم. 

وی در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان و «محرم نویدکیا» بیان کرد: نویدکیا مورد حمایت باشگاه هست و به عنوان یک طلایی وفادار دوران حضور خود را در باشگاه سپری می کند. او برنامه سه ساله داده و در حال حاضر در حال سپری کردن آن است. او همیشه با صداقت اعلام کرده که مجموعه باشگاه همیشه از او حمایت کردند. تیم فراز و نشیب هایی داشته اما این دلیل نمی‌شود که ما نگاه دیگری داشته باشیم. برای آینده سپاهان نگاه بلند مدتی داریم هر چند که نتایج بدست آمده مطلوب باشگاه نیست. ما اولین باشگاهی بودیم که مجوز حرفه‌ای گرفتیم و در حال حاضر نیز سیاست باشگاه این است که شرایط تیم را برای آسیا قوی‌تر کنیم و روی کیفیت فنی برنامه بهتری داشته باشیم. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اقدامات خود برای تیراندازی این باشگاه گفت: تا سه ماه آینده سالن استاندارد تیراندازی در ۴۰ کیلومتری اصفهان افتتاح خواهد شد و به عنوان یک زیر ساخت ماندگار به جامعه تیراندازی عرضه می شود. ما معتقدیم برای پرورش قهرمانان شایسته، زیر ساخت ها مهم‌ترین موضوع هستند.

برچسب‌ها حسن کامرانی فر لیگ قهرمانان آسیا محمدرضا ساکت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان شهاب الدین عزیزی خادم محمدرضا ساكت محرم نویدکیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن کامرانی فر لیگ قهرمانان آسیا محمدرضا ساکت حسن کامرانی فر لیگ قهرمانان آسیا محمدرضا ساکت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان شهاب الدین عزیزی خادم محمدرضا ساكت محرم نویدکیا فدراسیون فوتبال تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال

ایسنا/فارس متولی هندبال استان فارس از تایید سالن‌ها و هتل‌های شیرازی برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا توسط مسئول جهانی این رشته ورزشی خبر داد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: «بدر الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و «احمد ابوالیل» مدیر اجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا در سفر به شیراز از وضعیت سالن‌های ورزشی و هتل‌های این شهر بازدید کردند.

رضا غلامشاهی افزود: برای برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در شیراز، چند هتل را در نظر داریم که هتل‌های ۵ ستاره برای تیم‌های سطح یک و سایر هتل‌ها برای تیم‌های سطح ۲ و ۳ در نظر گرفته‌ شده‌اند.

متولی هندبال فارس با بیان اینکه همگی هتل‌ها مورد تایید و رضایت مسئولان هندبال آسیا و جهان قرار گرفته‌اند، گفت: آن‌ها که پیش‌تر از امکانات شهر اصفهان بازدید کرده بودند، شیراز را از نظر برخورداری از هتل‌های باکیفیت، بالاتر از شهر اصفهان قرار دادند.

وی با تصریح اینکه سالن‌های دانشگاه آزاد اسلامی صدرا و شرکت عمران صدرا برای میزبانی از این رقابت‌ها در نظر گرفته شده‌اند، گفت: امیدواریم استاندار فارس و اداره ورزش استان دست به دست هم دهند تا هر چه زودتر شاهد تکمیل سالن ۶ هزارنفری شیراز باشیم و بتوانیم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

غلامشاهی در پایان گفت: با توجه به ابراز رضایت مسئولان هندبال آسیا و جهان، امیدواری زیادی وجود دارد که بتوانیم میزبانی شایسته‌ای را در شهر شیراز داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، دهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور در شیراز برگزار خواهد شد و تیم‌ هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با هند و عراق همگروه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد