Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:26:29 GMT

۲ مدیر کرمانشاه به جرم اختلاس دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۰۶۳۶

۲ مدیر کرمانشاه به جرم اختلاس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی نیروهای حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه ۲ نفر از مدیران زیر مجموعه این دستگاه دستگیر شدند. 

وی ادامه داد: این ۲ نفر به اتهام اختلاس و ارتشاء و با قرار تامین بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه ضمن تشکر و قدردانی، از هوشیاری نیروهای جان برکف حفاظت اطلاعات دادگستری استان، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده این ۲ نفر به اتهام تخلف مالی سازمان یافته پس از طی مراحل قانونی مقدماتی بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس کرمانشاه متخلف دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه شهرام کرمی مدیران دستگیر اتهام اختلاس و ارتشاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس