Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز از آغاز فعالیت رسمی قرارگاه اجتماعی این استان در راستای منویات مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: برای توانمندسازی و ساماندهی محلات ناکارآمد شهری و نقاط آسیب پذیر استان اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که امروز شنبه برگزار شد، افزود: توانمندسازی محلات ضعیف و ناکارآمد شهری و رسیدگی به اقشار کم درآمد جامعه مطالبه جدی و به حق مقام معظم رهبری از مسئولان نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به این امر، ما بعنوان کارگزاران نظام باید تمام توان خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت حرکت برای کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه، به کار گیریم.

عبداللهی گفت: در قالب قرارگاه اجتماعی، وظایف، تکالیف و احکام تمامی مسئولان مشخص است و قرارگاه های متناظر نیز توسط فرمانداری ها تشکیل می شوند.

استاندار البرز گفت: اطمینان دارم که مدیران خدوم، انقلابی و ولایتمدار البرز با بسیج ظرفیت های خود در حوزه های مختلف، قرارگاه اجتماعی استان را برای نیل به اهداف یاری می کنند و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می دهند.

وی افزود: به طور قطع با اقدامات و برنامه هایی که در دستور کار داریم به زودی شاهد تحولات مثبتی در محله های استان خواهیم بود.

عبداللهی گفت: ستاد توانمندسازی محلات به ریاست دکتر آقامحمدی تجربیات ارزشمندی دارند و با رصد فعالیت های قرارگاه استانی می توانند یار و یاور ما باشند.

وی افزود: البرز، استانی مهاجرپذیر است که به تبع این امر با تهدیدهایی مواجه است که باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی دقیق این تنوع اقوام را به همگرایی بیشتر و وحدت و انسجام رهنمون باشیم.

استاندار البرز گفت: زندان های بزرگ ملی نیز در البرز مستقر هستند از این رو باید توجه ویژه ای به سکونت خانواده های آنها و آسیب های احتمالی داشته باشیم.

وی افزود: خروج این زندان ها از استان نیز یکی از مطالبات اصلی ما محسوب می شود.

عبداللهی گفت: در استان خیریه های بسیاری نیز شکل گرفته که در حوزه های مختلف وارد عمل شده اند که با آنها دیدار و گفتگو داشته ایم و از این ظرفیت نیز بهره می گیریم.

وی افزود: به طور قطع اگر این قرارگاه در البرز به اهدف خود برسد، سایر استان ها نیز می توانند از این الگو بهره برداری کنند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا درآمد مقام معظم رهبری منویات مقام معظم رهبری آسیب های اجتماعی بسیج زندان خانواده آسیب های اجتماعی البرز مجتبی عبداللهی قرارگاه اجتماعی قرارگاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • اوج سلامت مغز چه زمانی است؟
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز