Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تمایل کسب و کارها به اینترنتی شدن، اغلب مشاغل از جمله آموزشگاه‌ها مایل هستند که فعالیت خود را در فضای آنلاین نیز بتوانند ادامه دهند. برای افرادی که گرایش به طراحی و راه اندازی سایت‌های آموزشی دارند، خواندن این خبر توصیه می‌شود. در اینجا قصد داریم انواع روش‌های طراحی سایت آموزشی در تبریز را به طور مفصل شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم طراحی سایت آموزشی در تبریز

همان طور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و ایجاد روش‌های نوین در جهت گسترش ارتباطات، افراد به سمت راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی روی آورده اند. یکی از این کسب و کارها که نیاز به خدمات آنلاین و طراحی سایت در تبریز در آن بیش از پیش دیده می‌شود، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی هستند.

طراحی سایت آموزشی در تبریز یکی از روش‌هایی است که برای بهبود ارتباط متقابل بین دانش آموزان و مؤسسات آموزشی راه اندازی شده است. با طراحی سایت آموزشی می‌توان کلیه امکانات سایت آموزشی را به صورت غیرحضوری و آنلاین به دیگران ارائه داد و آنها را از خدمات آموزشی بهره مند کرد.

ویژگی‌های مورد نیاز سایت آموزشی

در طراحی و راه اندازی سایت‌های آموزشی بر اساس کاربردی که دارند، باید به یک سری موارد توجه ویژه ای شود تا بتوان خدمات بهتری را در جهت رفاه حال دانش پذیران ارائه کرد. در این مبحث به برخی از ویژگی‌هایی که در طراحی سایت آموزشی در تبریز به آن توجه شده، اشاره خواهیم کرد.

ابتدا در طراحی سایت آموزشی، لازم است به نوع چیدمان صفحات و همچنین در دسترس بودن خدمات توجه زیادی شود تا انتخاب این بخش‌ها برای متقاضیان به سهولت انجام گردد. همچنین نحوه‌ی ثبت نام و برگزاری دوره‌های آموزشی باید به روشی انجام شود که کاربران با صرف کمترین زمان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

سایت‌های آموزشی باید بر اساس اهدافی که دارند، به صورت منعطف طراحی شوند تا بتوانند اضافه شدن بخش‌های متفاوت را به خوبی امکان پذیر کنند. همچنین لازم است که ظاهر و مطالب سایت را بر اساس رده سنی کاربران آن طراحی کرد.

هدف اصلی سایت‌های آموزشی

مهم‌ترین هدف طراحی سایت آموزشی در تبریز، ارائه انواع اطلاعات آموزشی و برگزاری کلاس‌ها برای کاربران است. لازم به ذکر خواهد بود که این هدف در همه سایت‌های آموزشی مشترک است و بنا بر نوع آموزش، زمینه اطلاعات و محتوای آن تغییر می‌کند.

انواع سایت‌های آموزشی

در طراحی سایت آموزشی در تبریز می‌توان مشاهده کرد که بر اساس مکان‌های متفاوت، طراحی‌های متناسب با آن فضا انجام می‌شود. برای مثال طراحی سایت برای مدارس که امروزه اغلب کلاس‌های آن به صورت آنلاین برگزار می‌شود، با طراحی سایت مهد کودک کاملاً تفاوت دارد.

همچنین برای آموزشگاه‌های زبان یا تدریس خصوصی، کلاس‌های ورزشی، کلاس‌های هنری و… نیز سایت‌های آموزشی راه اندازی می‌شود تا کاربران بتوانند از طریق این سایت‌ها به کلاس‌های خود دسترسی راحت تری داشته باشند.

محتوای سایت‌های آموزشی

بهترین شرکت طراحی سایت آموزشی در تبریز هنگام طراحی و راه اندازی سایت‌ها یک سری محتوا را مد نظر قرار می‌دهد که با استفاده از آنها کار را پیش می‌برد. در ادامه به توصیف برخی از این موارد می‌پردازیم.

برای شروع لازم است یک معرفی اجمالی از مرکزی که سایت برای آن طراحی می‌شود، داشت. سپس دوره‌هایی که در آن مرکز برگزار می‌شوند را معرفی کرد و نحوه ثبت نام آنلاین متقاضیان در آن دوره‌ها را توضیح داد. برای افرادی که ثبت نام کردند، برنامه کلاسی نمایش داده شود و کتاب‌هایی که در طول آموزش مورد نیاز است، معرفی گردد.

لازم است در قسمتی از سایت امکان نظرسنجی آنلاین برای کاربران درباره کیفیت کار آموزشگاه و اساتید طراحی شود تا به وسیله آن به بهبود فعالیت آموزشگاه کمک شود. همچنین وجود تالارهای گفتگو در طراحی سایت آموزشی در تبریز به کیفیت کار می‌افزاید و رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت.

هزینه طراحی سایت آموزشی در تبریز

قیمت طراحی سایت آموزشی در تبریز بر اساس تعرفه‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. در حقیقت هر شرکتی که طراحی سایت انجام می‌دهد، با توجه به کیفیت کار خود و سلیقه مشتریانش قیمت تعیین می‌کند. در این مورد خاص صرفاً نباید به دنبال کاری با قیمت ارزان رفت.

به دلیل اینکه ممکن است در کار خود از تکنولوژی‌های قدیمی که امروزه به اندازه‌ی کافی کاربردی نیستند، استفاده کنند و در آینده کار آنان با مشکل مواجه شود.

شرکت تجارت گستر به آدرس www.tgsh.ir با داشتن ۱۰ سال سابقه طراحی سایت در تبریز و طراحی انواع سایت آموزشی و شرکتی و فروشگاهی و… با داشتن بیش از ۱۰۰۰ نمونه کار طراحی سایت وب سایت آموزشی شما را براساس نیازهای شما بصورت تخصصی و حرفه‌ای طراحی می‌کند جهت دریافت مشاوره رایگان با وارد وب سایت tgsh.ir شوید و مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما دریافت نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5428137

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی سایت کسب و کار تبریز کسب و کار آموزش زبان خارجی لوازم خانگی کسب و کارهای اینترنتی قیمت لوازم خانگی دوبی سامسونگ اینترنت پرسرعت فرصت شغلی تبلیغات بورس تهران بازی های رایانه ای صنعت خودروسازی گردشگری طراحی سایت آموزشی سایت های آموزشی راه اندازی سایت ها بر اساس کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، یعقوب مظفری گلوگاهی در گفتگویی با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد، اظهارکرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

شایان ذکر است، شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار، ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901661

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • ۱۰ حقیقت حیرت‌انگیز درباره عنکبوت‌ها که باید بدانید
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید