Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:47:28 GMT

بانک اطلاعاتی معتادان آذربایجان غربی تهیه شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۰۰۷۹۶

بانک اطلاعاتی معتادان آذربایجان غربی تهیه شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: مقابله جهادی با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، خواست همگانی بوده و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه بحق مردم است.

وی با تاکید بر جدیت و همکاری دستگاه‌ها در اجرا و پیگیری مصوبات این شورا، افزود: تلاش و عملکرد نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضائی آذربایجان غربی در مبارزه با مواد مخدر در مقایسه با دیگر استان‌های کشور، بسیار چشمگیر و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان در ادامه ساماندهی معتادان متجاهر را از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی کرده و یادآور شد: حضور آزادانه معتادان متجاهر در سطح جامعه، آثار و تبعات اجتماعی جبران ناپذیری داشته و احساس ناامنی برای مردم را موجب می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی با یادآوری اینکه مردم نباید احساس کنند مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر جدی نیست، تصریح کرد: مقابله جهادی با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، خواست همگانی بوده و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه بحق مردم است.

معتمدیان همچنین و افزود: با اصلاح چرخه جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر، باید رویکردها درخصوص ساماندهی معتادین و بازگشت آنها به جامعه تغییر یابد.

وی با تاکید بر تأمین زیرساخت‌های مناسب جهت نگهداری از معتادان متجاهر، گفت: برای تأمین زیرساخت‌ها و شناسایی اماکن مناسب جهت ساماندهی معتادان متجاهر بخصوص بانوان معتاد، نیاز به یک طرح ضربتی است که در این راستا از ظرفیت تمامی شهرستان‌های استان باید استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی، همکاری دستگاه‌های مختلف جهت جلب رضایت مردم را ضروری دانسته و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تجهیز و ساماندهی مراکز نگهداری معتادان متجاهر تا عید نوروز به صورت جدی پیگیری شود.

کد خبر 5428144

منبع: مهر

کلیدواژه: معتاد استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل آیین اعتکاف عکس استانها تبریز واکسن کرونا گرگان سانحه تصادف ساماندهی معتادان متجاهر مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد