Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در کوچانیدن اجباری ساکنان فلسطینی منطقه شیخ جراح از منازلشان را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در کوچانیدن اجباری ساکنان فلسطینی منطقه شیخ جراح از منازلشان، با ملت فلسطین، به عنوان ساکنین اصلی و واقعی این سرزمین کهن و مهد ادیان الهی اعلام همبستگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه بر لزوم حمایت از مردم فلسطین، توقف تخریب منازل و مصادره زمین‌های ایشان که در ادامه سیاست‌های آپارتایدی رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌پذیرد، تاکید کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا به تعهد قانونی و انسانی خود در این رابطه جامه عمل بپوشانند.

حمله نظامیان صهیونیست به محله "شیخ جراح" در قدس اشغالی«الشیخ جراح» دوباره شعله ور می شود؛ فتنه شهرک نشینان در قدس اشغالیدفاع تن به تن فلسطینیان از محله شیخ جراح قدس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان حمله به غیرنظامیان نوار غزه را محکوم کرد

وزیر امور خارجه ارمنستان ضمن محکوم کردن حمله به غیرنظامیان نوار غزه، اعلام کرد که ایروان به شدت آماده کمک به پایان خصومت‌ها در این باریکه است.

به گزارش مشرق، آرارات میرزویان در مصاحبه با شبکه الجزیره به درگیری‌های جاری در غزه پرداخت و بر موضع «قاطع» ارمنستان مبنی بر محکوم کردن روند هدف قرار دادن غیرنظامیان [توسط رژیم صهیونیستی] تاکید کرد.

وزیر امور خارجه ارمنستان با بیان اینکه «ما در قره‌باغ کوهستانی زمانی که بیش از ۱۰۰ هزار ارمنی مجبور به فرار از وطن خود برای نجات اعضای خانواده‌شان شدند، با وضعیت مشابهی روبرو بوده‌ایم»، اظهار داشت: به شدت مخالف هدف قرار دادن غیرنظامیان هستیم.

وی ادامه داد: به تازگی کمک‌های بشردوستانه‌ای برای کمک به کاهش رنج مردمی که در وضعیت مشابهی قرار گرفتند، [به غزه] فرستادیم. اما به طور کلی، ما همیشه از حل مسالمت‌آمیز درگیری و در عین حال از «راه حل دو دولتی» برای این مناقشه دیرینه و مسئله فلسطین حمایت کرده‌ایم.

وزیر امور خارجه ارمنستان در پاسخ به سوالی درباره رویکرد ایروان برای توقف درگیری‌های جاری و ارائه پیشنهادهایی برای آن، گفت: ما برای حل و فصل مسالمت‌آمیز و پایان خصومت‌ها لابی می‌کنیم و اگر ایروان به طور رسمی بتواند در این زمینه کمک کند. به شدت برای آن آماده هستیم.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از ۱۵ مهر تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • ارمنستان حمله به غیرنظامیان نوار غزه را محکوم کرد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد