Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد استانی کرونا گفت: در ستاد ملی کرونا تاکید بر خود مراقبتی است و تصمیمی مبنی بر ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی مدارس وجود ندارد، تنها تعطیلی مدارس ابتدای و مهدکودک‌ها برای یک هفته دیگر تمدید شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده و شهرداری یاسوج در جلسات آینده ستاد کرونا حضور داشته باشند، افزود: حمل و نقل‌های زمینی و هوایی کنترل و پروتکل‌ها رعایت شود تا مبادا ازدحام مسافران موجب بیماری افراد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا گفت: این طرح در حال اجرا است اما اقدام عملی در این خصوص مشاهده نمی‌شود.

این مسئول بیان کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به اُمیکرون بیش از آمار کنونی است و آمار افرادی که به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می‌کنند ارائه می‌شود، به مردم توصیه می‌کنیم همکاری کنند و ضمن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها برای دریافت واکسن اقدام کنند.

هاشمی‌مهر خاطر نشان کرد: در آستانه سال جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیشنهادات لازم برای حضور مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز ارائه تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، تزریق دز سوم واکسن کرونا نقش مهمی در جلوگیری از امیکرون دارد گفت: کاهش ابتلا، بستری ها و فوتی ها با تزریق دز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر است.
هاشمی با اشاره به اینکه، رنگبندی برخی ازشهرستان‌ها از لحاظ وضعیت کرونایی تغییر کرده است، ابراز داشت: علائم امیکرون با سرماخوردگی خیلی شبیه است بنابراین خانواده ها بخصوص والدین دانش‌ آموزان هرگونه علائم سرما خوردگی را جدی بگیرند.

وی بر ضرورت اجرای دقیق ‌تر شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و اعمال کنترل‌‌های هوشمند برای مقابله با روند افزایشی همه‌ گیری کرونا و  بر ضرورت نظارت دقیق وسخت‌‌‌گیرانه بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.

همچنین فرماندار بویراحمد با بیان اینکه همه دغدغه آموزش را دارند اما سلامت مهمتر است، گفت: برای سومین هفته متوالی مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها تعطیل شدند.

وی بیان کرد: به همه ادارات شهرستانی تاکید کردم به افراد بدون ماسک خدمات ارائه ندهند نهایتا ماسک در اختیار مردم قرار دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به فعال بودن گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و بسیج اصناف گفت: صنف آرایشگرها کمتر پروتکل‌ رعایت می‌کنند و غالبا از ماسک استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب

نظری عضو شورای اسلامی بخش سندرک گفت: علت تصمیم مردم این بخش ناامنی است که قاچاق سوخت برای تردد دانش آموزان ایجاد کرده است.

نظری افزود: روزانه حدود ۳ هزار خودروی قاچاق سوخت از این منطقه تردد می‌کند که باعث ناامنی جاده‌ها شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه سرویس دانش آموزان در این مناطق خودرو‌های وانت بار است و هر خودرو ۱۵ تا ۲۰ دانش آموز را جابجا می‌کند، خطر جانی شدید برای این دانش آموزان ایجاد شده است.

نظری گفت: اسکورت‌های خودرو‌های حامل سوخت بصورت مسلحانه مردم را تهدید می‌کنند تا راه را برای جابجایی سوخت قاچاق باز کنند.

این عضو شورای بخش سندرک افزود: در بیشتر موارد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هر دو مسیر جاده را در تصرف خود دارند و با سرعت زیاد در حال حرکت هستند.

 نظری گفت: دهستان بندر ۱۳ روستا با بیش از هزار و ۵۰۰ دانش آموز دارد که همه این روستا‌ها تصمیم به تعطیلی مدارس خود گرفته اند.

وی همچنین از مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواست این مشکل را بصورت اساسی رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی