Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی کرونا، آخرین مصوبات این ستاد در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ را تشریح و اعلام کرد: مهد کودک‌ها در شهر‌های قرمز به مدت یک هفته دیگر تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر عباس شیراوژن درصفحه توییتر خود آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در تاریخ ۳۰ بهمن ماه را اعلام کرد.

وی در توییتر خود نوشت: ««۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی مهد کودک‌ها در شهر‌های قرمز به مدت یک هفته دیگر

۲. دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال به مدت یک هفته دیگر

‏۳. تاکید مجدد بر تصمیم‌گیری ستاد کرونای استان‌ها در خصوص "حضوری یا غیر حضوری" بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌های آن منطقه، بر اساس میزان شیوع بیماری در میان دانش آموزان و دانشجویان

۴. نظارت بر رعایت جدی‌تر شیوه نامه‌های بهداشتی توسط اصناف و وسائل نقلیه عمومی بخصوص مترو و ایرلاین‌ها

‏۵. کنترل جدی‌تر اجتماعات بر اساس محدودیت‌های تصویب شده در گذشته (اجتماعات فرهنگی اجتماعی مذهبی در حد ۲۰ درصد ظرفیت فضا و جلسات اداری حداکثر ۳۰ نفره و هر دو به مدت حداکثر ۹۰ دقیقه) و تمدید یک هفته‌ای آن محدودیت‌ها

‏۶. در مورد کارکنان ادارات تاکید می‌شود که کارکنان گرامی باید واکسیناسیون را انجام دهند یا هر ۱۵ روز یکبار تست منفی PCR ارائه دهند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی مهدها شهر های قرمز یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۰۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد: تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

حجت‌السلام سید سلمان ذاکرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در جلسه ای که  با حضور کارشناسان و اتاق بازرگانی تهران، مزایا و معایب تعطیلی شنبه و جمعه به طور کامل بررسی شد.

وی افزود: هدف از این لایحه، افزایش نشاط مردم، پیشگیری از آسیب‌های خانوادگی، و رونق اقتصادی است.

ذاکر اظهارداشت : تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی  به زودی با استعلام مجدد از مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، نظر نهایی را خواهد گرفت.

ذاکر اظهارداشت : نظر نهایی پس از بررسی نظرات کارشناسی، مردم و مراجع عظام اعلام خواهد شد و نظر مردم از طریق نظرسنجی‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد : اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است